fredag 27. august 2010

Blått julekort!


Så fikk jeg laget et kort idag også da!:) Har fått noen bestillinger på julekort, og da er det greit å få noe unna..før jentetur til Roma neste helg..også drar jeg 4 uker til Tyrkia :)). Det skal bli godt for en "sliten" kropp":).
Har fått noen av mine stempler fra LOTV, og de er bare herlige alle sammen!


Gjort plass til Tag'en, med julehilsen på. Den er fra Magnolia, og er så søt:)


Det ble et staffelikort, enn en gang!:) Arkene kjøpte jeg i vinter, da jeg startet med denne galskapen:), og synes de er like fine nå som da. den lille perlenlomsten har jeg klippet ut av en perlegren.



På bytur-jenta har fått på seg blå kåper, og masse glitter idag:). Tom. en blå perle/knapp på støvelen sin:).

Nåå er det slutt på kreativitet innen papir idag, nå er det MAT som gjelder!:) Også der har jeg en litt mer enn gjennomsnlittlig interesse, til glede for noen!:)).
Kos dere med freddan, og ha en koselig helg!
Klem,Ellen

sketchy colors-skisse
The creative cottage-Christmas
sukkersøtt-blomster og perler
WOC-sparkle
Winter wonderland-all i want for christmas
stamp and create-flowers

Med dette kortet ble jeg 1 av 3 vinnere hos Stamptacular, og 1 av 4 topp hos Sketchy colors-#35. Kjempegøy da!:)

18 kommentarer:

Sanna sa...

Så stilig.
Herlig med julekort i andre farger enn rødt og gull...

Bente sa...

Åh så vakkert, jeg elsker blå julekort :) og dette var nyyydelig!! Har bestilt meg noen LOTV stempler jeg og - så håper de dukker opp i postkassen snart :)
Ha en flott fredagskveld og helg :)
Klem, Bente

Sissel sa...

Her er det bare en ting å si;VAKKERT, hadde jeg fått et sånt julekort hadde det havnet i glass og ramme!!

God helg:))
Klem Sissel

mettepip sa...

Så nyydelig Ellen! Elsker blått jeg da, og det er kjempefint på juulekort. Nydelig malt motiv, og jenta er jo så søt (har bestilt noen derfra jeg også).
Så koselig med jentetur til Roma da - det er en flott by! Og 4 uker til Tyrkia - hørtes utrolig deilig ut.
Øsnker deg en flott helg!
klem fra
Mette

Saya sa...

Vakker julekort, nydelige farger!!

Pink lady sa...

Et VAKKERT julekort, Ellen!
Her falt jeg helt pladask! Nydelig layout, pynt farger og motiv! Likte alt sammen:-)
Kos deg på jentetur til Roma! Jeg var på jentetur der for fire år siden...fantastisk flott der! God tur til Tyrkia også.

Klem Laila.

toi9 sa...

Ååååå, dette var bare vakkert!!!
Pyntinga, motivet og fargene.
Så greit å få startet med julekortene da... Skulle egentlig begynt jeg også, men blir vel i siste liten i år igjen ;)

Tusen takk for koselige kommentarer :)
Ha ei riktig fin helg :)
Klem Toini

bestevenn sa...

Så lekkert kort du har laget. Nydelig stempel, vakre ark og så mye fin pynt. Herlig kort.

Guro sa...

Nydelig!!! Utrolig søte disse stemplene, de ønsker jeg meg og :-)
Kortene dine er bare så nydelig; har sagt det før, men en god ting kan ikke sier for ofte eller? Jentetur til Roma hørtes utrolig deilig ut, og ferie deretter også; herlig!
Ha en super helg :-)
Klem Guro

Mette sa...

Lekkert og flott, ja helt perfekt!!! Nydelig sammensatt med farger, pynt og stæsj,og ikke minst dette søte motivet! Jeg har også den Magnolia tagen, men har ikke tatt den i bruk enda....kommer nok;)

Du er heldig som har så mye å se fram til,jentetur er skikklig koselig og så fire uker i Tyrkia, det høres bare helt fantastisk ut:)))) Kunne gjerne tenkt meg å vært i dine sko noen uker framover..fnis..!

Ha ei forstatt god helg:)

Klem Mette

Anne Kristine sa...

Ååå noe så vakkert julekort!
Elsker de fargene der :o))
Takk for at du deltar hos SC.
God helg!
Klem Anne

Eline sa...

ÅÅÅ. Så vakkert kort. Likte papiret, motivet pynten, ja alt sammen. Jeg har så smått begynt å se at blått er flott til julekort også =) . Har så smått begynt å tenke på julekortene, men ikke kommet i gang skikkelig henda..

God tur både til Roma og Tyrkia.

Pia sa...

ÅÅÅh så super lækkert

Sue sa...

Hi Ellen
aww fabulous card, beautiful colouring, gorgeous papers & design,thank you for joining us at The Creative Cottage this week, hope to see you next time, sue,x

Yvonne sa...

Nyyydelig! I år tror jeg jammen jeg skal gå for blå kort! Dette var helt herlig og så spekket med flotte detaljer da. Lekkert!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Marit Pedersen sa...

Å så flott dette kortet var. Så også gjennom flere av kortene dine og de er nydelige.

Inger Marie sa...

Nydelig julekort :)
Julekort er bare så utrolig flott i blått :)
Lekkert fargelagt motiv og lekre detaljer.
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :)
Klem fra Inger Marie

Heidi sa...

Beautiful card. I love this LOTV image! Your colouring is divine! Thank you for playing along with the Stamp and Create Flower Challenge.