fredag 27. august 2010

Brunt og rosa kort



Jeg synes brunt og rosa er noe med de nydeligste fargene jeg vet om. .Disse arkene er fra Greendoor. Dette stempelet har jeg fått av ei  utrolig flink jente, her i bloggverden, så det er mitt eneste eksemplar..og jaggu meg fikk jeg for mye vann på den ene hånden, slik at den ble ødelagt..sukk..Men det får jeg ikke gjort noe med, og jeg synes resten av kortet ble såpass bra..sååå:(
Malt Tilda med Distress Ink, og dette motivet er så herlig..Ut å sanke epler på høsten:)


Her er det også lag på lag. Og tag'en foran på kortet har et stempel, hvor det står Gratulerer med dagen!  Kantene er rufset og svertet med Walnut Stain. Eplene har fått litt Rock Candy på seg:)

Har brukt et og samme ark, og de er like vakre på begge sider, synes jeg. Laget 2 lommer til tag'er for å ha noe å skrive på.


Mitt yndlingsstempel er med.Det blir jeg aldri lei av, tror jeg:)
Nå skal jeg ut å nyte de solstrålene vi har fått tildelt idag:). Må benytte sjansen før flommen kommer, som de har "truet" med i flere dager nå!:)).
Ha en flott dag alle sammen!
Klem, Ellen

WOC-sparkle

9 kommentarer:

trine sa...

Helt nydelig kort. Flott med kaffe tags:)

Kari sa...

Så fint dette ble, rosa og brunt er lekkert sammen! Jeg ser faktisk ikke hvilken hånd som er feil jeg altså. Nydelig malt og nydelige detaljer på eplene.

Ha en flott helg!
Klem Kari

Anne H. sa...

Så nydelig kort, Ellen!
Nydelig malt motiv og fine farger! Rosa og brunt er en flott kombinasjon.
Skal du på messen på Lillestøm neste helg?
Ønsker deg en riktig god og kreativ helg!
Klem, Anne :)

Andrea sa...

Oh wow Ellen - what a fabulous card! I love it! So many wonderful details! So great color! I like your cards so much! When you come in our DT?
Hugs and have a nice weekend
Andrea-Emmi41

Pink lady sa...

Nydelig Magnolia kort! Brunt og rosa er jo bare så fint sammen! Stilig effekt med lag på lag og tag:-) Nydelig pyntet også!
Ha en fin og kreativ helg! Nyt sola hvis du har den ennå:-)
Klem Laila.

Sanna sa...

Nydelig kort.
Når jeg ødelegger eller bommer litt, prøver jeg å kamuflere det med et eller annet.
Kanskje du kunne limt en eller annen pynt på hånda.
Noe som kanskje harmonerer med motivet.

Anne Kristine sa...

Nyyydelig kort og så herlig stemning du har i kortet!
Dette likte jeg godt!
Nydelig malt motiv og flott pyntet!
Takk for at du deltar hos SC.
God helg!
KLem Anne

papirdilla sa...

Nydelig! Lekre farger sammen. Synes også at rosa og brunt er veldig flott. Nydelig motiv, kan ikke se at du har vært veldig uheldig med malinga:)

Klem,
Hanne

Sissel sa...

Åhh så nydelig Tildastempel, som vanlig kjempefint pyntet og dandert. Kombinasjonen rosa/brunt er en av mine favoritter også.
Lurer på hva "Rock Candy" er?? Er litt fersk så det er masse jeg ikke kan eller vet om.

Klem Sissel