mandag 8. november 2010

Hvitt julekort

Har laget et julekort i hvitt. Kun motivet som har fått littegranne farge på seg, og det var ikke stort det heller:). Har maskert Tilda, sittende på gjerdet, foran skogen:). Motivet er malt i Distress ink refilles, i fargen Weathered wood.

Metallpynten (hjertet og snøstjernen),perlene, rosene og krystall-grenen er fra Kort og Godt. Blad punch fra M.S. Det meste er kjøpt hos Gode Minner! Nå har de fått inn såå mye fint:)

Magnolia motiv sittende, med bena dinglene utenfor:) Hun er såå søt der hun sitter:) Gjerdet har jeg tatt Snow Wrighter på. Istapp-punchen er egentlig gress-punchen, som jeg har i Candy'en min, har bare kuttet litt spissere "tapper":)

En julehilsen på forsiden, og plass til personlig hilsen under lokket. Stempelet er fra Kort og Godt, det óg:)
Jeg har tørr embosset hvit Bazill, med snøstjerner, fra Cuttlebug. Den nye snøstjerne punchen min er jeg blitt helt avhengig av, i disse vintertider:))

Skrivefeltet litt på gløtt!:)  Gjerdet er en Magnolia dies, som bare har ligget der i evigheter, men plutselig sett dagen lys.

Da ble det kort nr 2 på meg idag da, men jeg har så masse å gjøre fremover nå, for det ligger ennå igjen maange bestillinger, og det er greit å få noen kort ut..ikke bare pengene:))).

Ønsker dere alle en kjempeflott kveld, og dag imorgen!
Take care!
Klem, Ellen

Simon says Stamp-Are you all white
Just Magnolia-Anything goes
ABC challenge-Are you all white
Craft Your Days Away-White
Kort og godt-
Cupcake Craft challenge.-Sketch
Wild Orchid Craft-Classic Christmas
Kort o Mania-Bruke blomster
LOTV.-One for the girls
Sukkersøtt.-til noen du er Glad i
Paper sundaes-Let it snow
One Stop Craft-Embossing
Et Trykk -Bretting og maskering

33 kommentarer:

Unn Kristin sa...

Å, så nyyydelig det var:)
Har lagt meg til som følger, her var det massevis av inspirasjon å hente:)
Ha en fortsatt fin novemberkveld.

Unn K

Sanna sa...

My o my, som barnebarnet mitt sier.
Dette var aldeles herlig.
Håper jeg vinner den candyen din, sånn at jeg får den punchen... :)

Pink lady sa...

Wow, så lekkert hvitt julekort Ellen!!
Utrolig nydelig alt sammen! Kjempe smart med bruk av gress-punchen:-) Og denne Tilda må jeg bare ha!!

Ønsker deg en fin og kreativ uke videre!
Klem Laila.

Mette sa...

Fy søren noe så lekkert Ellen!
Helt nydelig med hvitt julekort, og alle de nydelige detaljene som passer som hånd i hanske!
Tenk å få noe så vakkert dumpende ned i postkassa si;)

Jeg har sagt det før og jeg sier det gjerne igjen, du er kjempeflink!!!

Ha ei fin uke:)

Klem Mette

Samantha sa...

beautiful card! love all the attention to detail on your card! Really cute! thanks for joining in with us on the ABC Christmas challenge, Samantha :0)

Please consider turning off word verification making commenting nicer for all thanks

10na sa...

Det er bare årets flotteste vinter/jule kort. Må jeg spørge hvordan har du lavet baggrunden med juletræerne?? Hilsner fra Danmark.
KH 10na

Lene Aase sa...

WOW, for et elegantog rålekkert julekort!!! Så nydelig med hvit og bare litt farge på søte Tilda:)
Kjempeflott med istappene og bakgrunnen med juletrær!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
Klem fra Lene:)

Kari sa...

Så nyyyydelig julekort du har laget! Utrolig stilig med snøen på gjerdet og istappene og alt! Rett og slett WOW! ♥

Ha en flott dag!
Klem Kari

debby4000 sa...

Oh gorgeous card, beautiful details and adorable Tilda.
luv
Debby

The Crafty Den sa...

Hi Ellen, what a beautiful card. I love all your details and the image is gorgeous. I'm glad you enjoyed using my sketch! Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

Rica sa...

Beautiful card Ellen, wonderful detailing and I love the gentle colouring of the adorable Tilda.

So glad you could join us in the Simon Says Stamp challenge.
hugs Heather x

alicaz sa...

oh wow! amazing! Love all the white layers and you colored the Tilda fabulously!
Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

Hilde sa...

NYDELIG!!! Helt nydelig!!!

Jeanette sa...

Kjempenydelig julekort. digget bruk av hvitt. Takk for ditt bidrag til Kort o Mania. Klem.

Gry-Beate sa...

Fy fela!! Dette var et mesterverk. Så lekkert dekorert, med mange flotte detaljer. Og så nydelig i hvitt!!

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate

SasSa sa...

Wow ett underbart kort!!! Riktigt ljuvligt vinterkort.
Men... måste nog dessvärre uppmärksamma på en av StampARTic´s regler... För vår utmaning endast. Så lessen.
Önskar dig en fortsatt trevlig kväll.
Med vänliga hälsningar SasSa

Eline sa...

Så nydelig vinterkort. Lekkert med bare hvit. så mange flotte detaljer. Den "flippen" til å skrive på var smart.
Vakkert alt sammen.

Ha en fin kveld

Jannecke sa...

Nydelig lekkert og fabelaktig magisk julekort!! ♥
Trærne i bakgrunnen, er det et stempel eller?

Kaia sa...

For ett lekkert kort du har laget Ellen, det var nydelig med alt det hvite. Og Tilda er jo bare sååå nydelig der ho sitter...
Klem fra Kaia

Sandy Ang sa...

This just took my breath away ! Exquisite card.

bestevenn sa...

Så vakkert kort du har laget, nydelig med alle de hvite konturene. Lekkert kort, rett og slett. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Ingela (Ninni) sa...

Oh så juligt och vackert, vilken inspiration dina kort ger mig. Det är verkligen fint med vitt och det ger isig och frisk och kall känsla.

Kram Ingela

kultjej sa...

oj, vad fint!!!

coldwaters2 sa...

WOW this is absolutely stunning the design, embossing and Tilda look gorgeous, excellent work thank you for sharing it with us at OSCC this week.
Hugs
Lorraine x

Anne Kristine sa...

Ååå så nydelig julekort!
Lekkert med alt det hvite!
Klem Anne

Catherine sa...

Thank you so much for joining us at Cupcake Craft this week Ellen ! Your card is just gorgeous ! Love the image... Good luck ! Smiles from Catherine

Marianne sa...

For et nydelig julekort!! Det var så lekkert med alt det hvite!
Jeg måtte lete deg opp for å takke for så utrolig hyggelig kommentar på den hvite LOen min inne på scrapping. Fant deg jeg :D
Tusen takk igjen. Jeg må jo innrømme at den LOen er vel noe av det jeg er mest fornøyd med hittil i mitt "scrappeLOer_liv".

Ha en flott kveld :)
klem
Marianne

Wenche sa...

Så vakkert, så vakkert, Ellen!!! Et virkelig nydelig gjennomført kort. Og det er ikke bare enkelt når det i hovedsak er hvite detaljer, men dette fikset du helt ypperlig ;)
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersött!!
Klemmer, Wenche :0)

Christine aka blankiefinder sa...

What a gorgeous card! I love that Tilda, she is so sweet :) Thanks for joining us at Paper Sundaes this week!

Squirrel x sa...

Beautiful card and a great take on the theme! Thanks for playing with us at ABC Christmas Challenge. Hugs, Sxx

Bev sa...

Fabulous Christmas card, perfectly traditional. Thanks for joining us at Wild Orchid Challenge this week. x

linsal sa...

wow wow wow! sååå nydelig!! takk for at du deltar hos kort o mania :D klem fra Linda S. L

Lena Katrine sa...

Nyyyydelig! Trodde jeg hadde kommentert på dette før jeg men.... Kjempeflott maskering og bretting! Takk for at du deltar på Trykkpressa's november utfordring :)
Klem, Lena K