onsdag 23. februar 2011

Et nytt kort, med et nytt Sweet Pea♥

Nok et kort med Sweet Pea, og denne gang med de vakre papirene fra Inkido!:)
Sweet Pea. motivet er laget av ching chou kuik's, og heter One and Only Heart♥!:)
Og jeg er helt betatt av disse motivene:))
Dette kortet er et av 3 kort som jeg blir med i Sweet Pea's- DT call.
Å være endel av dette DT, ville vært helt utrolig inspirerende!!:) Disse stemplene kan jeg sitte å fargelegge hele dagen..og heeele natten lang!:))) 


Motivet er malt med Distress ink refills, og på hjertet og hårblomsten, har jeg tatt på Rock Candy!
 "Dream" ticket'en er fra Tim Holtz. Bak motivet har jeg fått plassert en "magnolia-tag", til å slrive hilsen på!:)

Kortet er laget etter en flott skisse /sketch challenge#17.WOC, så da entrer jeg kortet mitt dit!:)

Her synes Rock Candy'en litt mer:). Sommerfuglene har fått Crackle Paint-clear på vingene, og de er klippet ut av Inkido arket. Alle blomstene er fra WOC, og bladene er en "Fern punch"

Den nydelige digi-teksten kommer fra PaperMakeup-stamps!
Alle kanter er sydd på symaskinene..høøøh, "peace of cake"..skulle ikke tro jeg hadde gjort annet( vridd litt på sannheten her da,hehe). Virkeligheten er nok heelt annerledes ja, men jeg kommer meg!!:))
Swirlen er fra Magnolia dies, og den vakre punch-kanten, er fra min nye EK punch (tusen takk Maya;D)

Tusen takk for alle kjempekoselige kommentarer, og at dere kommer på besøk♥!
Ønsker dere alle en supersuper kveld videre...og Take good care!

En go'scrappeklem, Ellen♥

9 kommentarer:

angelwhispers sa...

Another gorgeous sweetpea image and such a fabulous card just love everything about it!! Chanelle xxx

Pink lady sa...

Rå lekkert kort Ellen!
Utrolig flott dette motivet og nyyydelig sammensatt i farger/layout!! Lekkert!!

Ha en fin torsdag og god helg!
Klem Laila.

Anne Bente sa...

waww total lækker.jeg er vild med det hele'

klemmmm

Gro sa...

Nydelig kort!
Lekre farger og et herlig motiv.

Klem, Gro

My Sheri CRAFTS sa...

This is so beautiful! Thanks for sharing with us this week!

Louise sa...

Åh..Ellen!
Det här är underbart! Jag gillar verkligen hur du har målat den här otroligt vackra tjejen :) Fantastisk färgkombi och en vidunderlig tolkning av Bev´s sketch :)
Lycka till i utmaningen! Du är såååå duktig ♥

Kaia sa...

Åååå Ellen, dette var lekkert....
Nydelig fargelagt og kjempeflotte papirer...
Du er sååå flink !!!!!!
Klem fra Kaia

PS: Har kjøpt meg 5 stk av de stemplene jeg også, men har ikke fått montert de enda...

Pia sa...

super smukt kort, lækkert motiv
knus Pia

Kathy sa...

WOW this is such a gorgeous card!!!! I love the soft colors and that image is so pretty! All your details are stunning as well!
Thanks so much for joining us at WOC!
:)Kathy