torsdag 10. februar 2011

My first Sweet Pea stamp-card:)

Jeg måtte bare "kaste" inn håndkle, og sette en stopper for min "shoppestopp"  her om dagen,
og kjøpe meg noen av disse herlige Sweet Pea stemplene....(blandt annet;DDD:)).

Sweet Pea stempler har en "utlysning ute", og søker etter flere som kan være med i deres DT, og jeg legger ved "en søknad", sammen med dette kortet, hos Sweet Pea Stampers DT blog!

Dette kortet har jeg laget etter skisse utfordringen hos StampARTic, og passet samtidig på at det ble et konfirmasjon-kort, som er til ei av våre go'jenter!:) 

Ellers har jeg brukt symaskinen flittig på dette kortet da:)). Har kommet litt mer i siget, og fått et mer vennskapelig forhold til den maskinen, enn tidligere, hihi!:))

 
De nydelige papirene er fra Pion Design's nye serie-Sagan om Våren, og er bare noe såå lekre at det skjærer i hjertet mitt når jeg kutter i dem!:) Her har jeg klippet ut et av skrivefeltene som finnes på et av arkene.
Er hun ikke bare nyyydelig!?:)  Den lille strimmelen med "Grattis" er fra en remse på Pion-arket.



Det glitrer både her og der:).

Laget en liten lomme bak, for å plassere tag'en til å skrive personlig hilsen på!:)

 Og baksiden da. Da gjenstår det bare å entre kortet til Seet Pea Dreams, til deres DT call, og krysse fingrene♥!!:)
This stamps are incredibly beautiful and gorgeous -images, which has gone straight into my heart ♥! 

Seet Pea Dream- DT call





Recipe:
Size: 15*15 cm
Easelcard
Stamps:  Stempelglede-En liten hilsen
Papers: Bazzill - Cardstock
DP:  Pion Design-Sagan om våren
Tools: Sewing machine. MS - vintage lace border punch, Butterfly Royal punch, Fern punch, EK- windows punch
Stickles-Star Dust, Liquid-White Opal

Embellies: Ribbon, Lace, Tag, Roses, rosebuds, Poppy stem flowers, Gypsophila ,  pearls, white feathers. Silver heart.
(Alle the flowers are from WOC!)

Thank you so much for visiting!
And thanks for all the lovely and nice comments!!:)

Wish you all a beautiful day, and..remember Take good care!
Hugs, Ellen:)

34 kommentarer:

Lene Aase sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
trine sa...

Virkelig lekkert:)

bestevenn sa...

Så vakkert kort du har laget. Lekre ark, kjøpte seg noen igår og gleder meg til å bruke de. Nydelig med tagen bak.

Kaia sa...

Sååå vakkert Ellen...
Jeg bestilte en fe-lignende sak hos LOTV, og gleder meg til den kommer.
Nydelige ark, (MÅ HA, MÅ HA) og nydelig oppsett.
Og så flott som du har fargelagt da!!!!
Klem fra Kaia

Kari sa...

Så utrolig nydelig kort. De arkene skjønner jeg jo godt at du måtte ha, så fantastisk nydelige! ♥ Heldige konfirmant som skal få dette.

Ha en flott dag!
Klem Kari

Astrid sa...

Et utrolig vakkert kort du har laget Ellen!!
Papirene,designen,dekoreringen, fargeleggingen av motivet.....alt er så samstemt og så nydelig gjennomført på hele kortet:-))

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken, Lykke til!!

Klem Astrid

Hege sa...

Dette kortet var et skikkelig Dåne-kort, Ellen!!! Jeg liker absolutt ALT med dette kortet: fra ark til motiv og pynt! WOW!!!!

Klem Hege

Grethebella sa...

Så utrolig lekkert.
De arkene er så nydelige, og alle detaljene på kortet er fantastiske.
Klem Grethe

Rebekah sa...

Oh this is just too beautiful your colouring i superb and all the soft colours are fabulous! thanks so much for sharing at CUC this time, I'm so glad I came by so I can follow you now! Hugs Rebekah xx

Pink lady sa...

Wow, så lekkert kort!! Nyyydelig pyntet!!
Shoppe stopp hos meg også en måneds tid ihvertfall..nesten klart det:-)

Ha en fin helg! Klem Laila.

Inger Marie sa...

Lekkert kort osså så masse lekre detaljer:)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :)
Klem fra Inger Marie

KymKreates sa...

What a beautiful creation!

Thanks for joining us this time with the anything goes challenge. Hope to see more of your artwork in the future!

KymKreates
Sweet Pea DT

Pattie G sa...

What a beautiful card! I love the image too. Thanks for joining us this week at Dutch Dare Card Challenge.
Hugs ♥

papirdilla sa...

Nå ble jeg litt satt ut ei stund.... Noe så rålekkert!! Det er bare helt nyyyydelig, dette kortet! Fra ytterst til innerst... Helt perfekt:)
Klem,
Hanne

unni's scrappeboble sa...

WOOOWWWWW, et aldeles gjennomført og nyyyyydelig kort du har laget, mykkje fint på bloggen din så eg la meg til som følger :D

Anne sa...

Sinnsykt lekkert, nydelig pynt og flott fargelagt motiv. Tror jeg må ha meg et sånt stempel selv. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Pysselgumman sa...

WOW, så vackert du har gjort. Lycka till med skapandet önskar jag,
Theresa

Anne Bente sa...

åh.... du milde så skønt kort, i total lækre farver.

10000 tak for sød kommentar,jeg kan sige det samme til dig kan du tro,
tak for inspiration

klemmmmmm

Lena sa...

OMG!! This is so beautiful!! Your colouring is fantastic and all the soft colours & flowers are fabulous! Thanks so much for sharing at DDCC this week. I'm so glad I came by so I can follow you now! Hugs and much love, Lena

~Jeri~ sa...

Gorgeous, stunning and amazing work!!! your coloring is superb! Love the details!

Thanks for joining us at Craft Us Crazy and hope you'll join us again!

Cammy sa...

What a gorgeous card! Thanks for joining us at Kaboodle Doodles this week!

Trine Lise sa...

Så nydelig dette kortet var. De er så søte disse stemplene.
Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

LouDotMac sa...

This is a gorgeous card - so many details and each and everyone of them is perfect!

I love how you have incorporated the tag at the back!

Thanks for joining us over at Pear Tree Designs in our 'Free For All' challenge - good luck.

Lou Mac. xo

Cheryl sa...

GORGEOUS,love the vintage feel to this!!! Thanks for joining us at Creatalicious!!
Hugs xx

Sylvia sa...

Sååå nydelig:-))
Stilig med tag på baksida!!

Camilla sa...

For et vakkert kort!
Stappfullt av nydelige detaljer!
Takk for at du deltar hos AS!
:D

majsan sa...

Utrolig flott kort . Med masse fine detaljer og herlige farger !
Takk for at du ville være med oss på Craft us crazy denne gangen, og håper å se deg igjen :)
Klem,
Maria

Bec sa...

just stunning!!! thanks for joining us at Creatalicious.. Bec xx

Sammibug sa...

Absolutely beautiful, wow! Love all the elements. Thank you for joining in our "anything goes" challenge at Craft Your Passion.

Vanessa (aka V'ness, Nessa, oldschool) sa...

Oh my this is just gorgeous!!!
thank you for trying out for our dt!
good luck!!!

Karina sa...

You've created a wonderful card, Ellen. The colours you used are gorgeous... so so soft and gentle. And you coloured the image so fabulous.
Thank you for joining us at 'in a sweetpea dream' this time.
Hugs, Karina
DT Sweet Pea Stamps

pattyo sa...

Wow! Love this card!

evik sa...

What a beautiful card!

Ульяна Дябочка Альбинская sa...

I love all of your works! How many inspirations! Thanck you!!!