fredag 4. mars 2011

Bryllups-posekort, med LOTV..igjen!!:)


Her kommer et ganske så likt bryllups-posekort, som jeg har laget før:). Men damen,  som bestilte noen kort av meg, ville gjerne ha dem ganske like..bare med mere rosa farge!:) Og selvfølgelig, det fikk hun:)
Det er så herlig dette motivet fra LOTV:)
Inne i kortet er det en tag' til å skrive personlig hilsen på.

Her er det litt mere zooom på det nydelige paret, og se som han langer ut!:))
Star Dust glitter er brukt i utstrakt grad, her óg:))

Alt jeg har brukt av papir er hvit Bazill, og noe blomster preget, hvit kartong:) Blomstene er punchet ut i forskjellige M.S puncher, med "diamant" strass på:))
"LOVE" er punchet ut, og malt med Crackle Paint-hvit, med Tim Holtz alfabet dies. Sølvhjerte-charmsen er fra Ebay.
Og baksiden av kortet da:). Alle stemplene, foruten motivet, er fra bryllupsplaten til Stempelglede!:)
Her synes de nydelige hvite vannliljene, fra en M.S punch, bedre:)

Nå er det tid for litt sport her, og jeg gleder meg til flere GULL!!:))
Good luck Norway!:)
Tusen hjertelig takk for at du besøker meg!
Klem, Ellen

Wild Orchid Craft-Anything goes

10 kommentarer:

Wenche sa...

Åååå så nydelig, lekkert og elegant, Ellen!!!!
Dette motivet er jo bare så utrolig herlig ♥, men jeg sliter med fargeleggingen av LOTV motivene. Jeg har noen trykk å øve meg på, hihi. Nå har jeg handlet litt flere Promarkere og har planer om å øve masse i helgen. Så nå gjenstår det å se hva jeg klarer å utrette på en helg...hahaha. Blir vel mest prat for jeg er elendig på å konversere og scrappe samtidig.
Håper du får anledning til å være med meste gang!!
Ha en riktig fin gullhelg med scrapping og VM både her og der.
Klemmer, Wenche :0)

angelwhispers sa...

What a "Magical" card the colours are so wonderful and all the glitter and flowers really make this gorgeous image come alive!!! Just love it Chanelle xxxx

Mona E sa...

Utrolig lekkert posekort! Nydelig fargelegging av bildet. Klem...Mona

June sa...

Kjempenydelig! Utrolig skjønt motiv og lekkert pyntet!
Klem fra June

Kari sa...

Du verden dette var lekkert! Aldeles nydelig pyntet og dandert.
Ha ei flott helg!

Pia sa...

woooow hvor er det et smukt og romantisk kort, lækkert pynt og motiv wooow.Du må have en god weekend
knus Pia

Kim Piggott sa...

Oh wow!!!!!!!!!!
So, so, beautiful!
hugs
kim x

Kaia sa...

Vannvittig flott Ellen.
ÅÅååå så flink du er !!!!!!
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

May Brit sa...

Nyyyydelig kort:) Kjempefine farger, og veldig elegant pyntet. Helt fantastisk!!!
Klem May Brit;)

Sally sa...

Absolutely gorgeous.
Hugs Sally x