mandag 25. april 2011

DT Sweet Pea- Moon Garden

Heisan!:)
Idag kommer jeg med et kort som jeg har brukt et av de fantastiske motivene fra  ching-chou kuik's Fantasy Art Collection! Dette motivet er så nydelig, og jeg synes det passer veldig godt til et konfirmasjons kort:).
Igjen har jeg vært i restehaugen med papirer, og der er det såå mange vakre design, så det er synd de bare skal ligge der!:)
 Sweet Pea har fått inn såå mange og nye motiver, ifra nye kunstnere, så jeg anbefaler dere å ta en titt:) Tror neppe dere blir skuffet:)
Dette motivet heter "Moon Garden", og det finnes på Plate 129, sammen med de andre fantastisk nydelige motivene fra ching chou kuik. Og..hun finnes som singel stempel!:)

Jeg har fargelagt denne vakre skapningen med Prisma Premier Pencils. Også litt glitter-Star Dust på vingene da!:))


Så har jeg laget plass til en tag bak motivet, som er stanset ut fra en Marianne Design dies.
 Blomstene er som vanlig ifra WOC!:)
For første gang, i min kortlager peridoe, har jeg kun laget en forside!! Det har litt med at været er såå utrolig nydelig om dagen, og da er det mer fristende å være ute i hagen, enn å sitte inne på hobbyrommet:)).
 Så var det ei som bestillte et konfirmasjonskort, og ønsket bare en pyntet front..og selvfølgelig skal hun få det..(selv om det føles veldig uferdig ut for meg, så det blir ikke mange slike kort, tror jeg, hihi)

Nå er det ut å plante litt ned i urnene, og nyyte solstrålende!:)
Ønske derer alle sammen en fortsatt flott og fredfull påske♥.
Tusen takk for besøket:).
Klem, Ellen
Jeg prøver meg på disse utfordringene:
Cute Thursday.No text
WOC-White+2 other colors and roses White, purple and some yellow
All that scrap-May moments (Confirmations)



10 kommentarer:

angelwhispers sa...

Just so beautiful a fabulous coloured image and such great papers and added detail!! Chanelle xxx

Astrid sa...

Et aldeles nydelig kort:-))
Flott pyntet og nydelig fargelegging av motivet!!
Ha en fin dag.

Klem Astrid:-)

cebelica sa...

Fab card!

Kaia sa...

Så lekkert det var Ellen..
Nydelig fargelagt...har enda ikke prøvd meg på prismaene mine, bedre å bruke noe jeg har kontroll på for tiden...
Ha ei super uke.
Klem fra Kaia

Deb sa...

Beautiful card! love the colour combination!
Many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week!
Happy Crafting, Debxx

Bettina sa...

oooh! helt underbart, som vanligt. jag älskar dina kort, dom är alltid lika fantastiska o jag får såå mycket inspiration. tack för det. hoppas din påsk varit underbar. kram

Anne Kristine sa...

Nyyydelig kort,Ellen!!!
Kjempeflott fargelagt!! Flink er du!!
Lekkert pyntet og herlige farger!
Og kortet under her er FANTASTISK!!
♥♥♥
HA en super dag, vennen.
Klem Anne

Desiree sa...

Nydelig kort!

Larisa sa...

So beautiful card! I wish I could make the same element with swirl pearls in the flower... but where to get these pearls from even??? I am in rapture with another beautiful card you have done))

Susie Sugar sa...

so pretty and dreamy , I love all the soft detail
Hugs Susie xx