tirsdag 12. april 2011

Konfirmasjonskort!


Hei på dere!:)
Et kort innlegg fra denne kanten nå:)
Ida har jeg kost meg på hobbyrommet, for det regner i bøtter og spann her! Denne gangen har jeg laget et konfirmasjonskort til ei jente:) Suppesøtt i masse rooosa:))
  Dette kortet har jeg laget med motiv fra Leanne Ellis, og den inspirasjonen skyldes min dyktige venn Maya.:)
Motivet er fargelagt med Prisma-colors, og de vakre papirene er fra 3ndy (Tuuusen takk til Scrap a'long, som jeg vant 2 av denne serien hos!!:).



Denne gangen ble det et Pop up card:)

Mitt yndligs-teskt stempel, "Magi" og "En liten hilsen" fra Stempelglede:). Her er også god plass til å skrive gratulasjons hilsen, om man vil!:)
De vakre blomstene er fra WOC, og det samme er den rosa blingen:) Har brukt M.S "Vintage punch" rundt kantene.
Nå skal jeg lage meg en god kopp kakao, og kose meg videre på hobbyrommet, og høre regnet piske på ruten:). 
Tusen takk for besøket , og alle de kjempe koselige kommentarene som varmer langt inn i hjerteroten!
Ønsker dere alle en nydelig og kreativ dag!
Go'klem, Ellen

14 kommentarer:

Pia sa...

fantastisk smukt kort med såååå mange søde detaljer, flot med alt det punchede
knus Pia

Sylvia sa...

Rålekkert kort - nydelig dekorert på alle sider:-))

Marte sa...

Lekkert,lekkert kjære Ellen!! Du er helt fantastisk dyktig på detaljene, jeg nyter hvert eneste kort fra din kant! Tusen takk for deilig inspirasjon! Klem til deg :)

Bente Årstad sa...

Kjemeflott kort og fine detaljer

Merethe sa...

Det var et lekkert og stilig kort . Så mange flotte detaljer.
Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

Klem fra Merethe

Anne Bente sa...

åh... du milde såå nydelig, og så fin pyntet

klemmmm

Sissel sa...

Bare helt nydelig og rosa er så fiiint.
Klem Sissel

Lena Katrine sa...

Nok en nydelig kreasjon fra deg, vennen!

pojjo sa...

Jätte snyggt kort, härliga färger och rolig vikning :D

Camilla sa...

Oioi.. dette var skjønt å se på. Virkelig et lekkert kort!

Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrap´a`Long.

Klem Camilla

Iren sa...

Så flott kort! Takk for at du deltar i utfordringen hos Kort og Godt denne måneden!

Iren

Carina sa...

Så søtt og flott kort :)


Carina
Scrap'a'Long

lise sa...

Nydelig kort,herlige farger!! og flott pyntet med alle blomstene!
Tusen takk for at du deltar hos oss i Scrap`a`long♥♥

Klem Lise.

Stine sa...

Nydelig kort du har laget! Så bra at du fikk brukt arkene du vant :-)
Tusen takk for ditt flotte bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'Long!
Klem Stine