tirsdag 19. april 2011

Lili of the valley og ny bretteteknikk:)




HEI alle dere skjønne blogg mennesker!:) Det er så koselig at DU kommer på besøk, for å se på hva jeg har laget, og jeg håper inderlig at jeg kan gi noen noe inspirasjon, slik de fleste av dere gir meg, når jeg er på besøk!! Jeg vet jeg har mye å ta igjen når det kommer til kommentering, men tiden har ikke strukket til, og det liker jeg svært dårlig, så jeg ønsker..og vil gjøre noe med det!!:) ...MEN...nå i dag så..har jeg laget et "tryllekort" fra tuorialen til min utrolig dyktige DT venn, Marianne!:) Hun er et oppkomme av ny brette-teknikker, og de tyter frem nye hele tiden!:)) Takk for at du deler dine kreative ideer med oss vennen:) HER  finner du hennes tutorial, på dette kortet!!:)








Det nydelige motivet er ifra LOTV, og det var såå koselig å fargelegge et sånt igjen, for det er leeenge siden..og jeg kjente at jeg savnet dem!!:) 
Alle kanter er svertet med Vintage photo,
Motivet er fargelagt med Prisma Premier Pencils, og blomstene kommer fra WOC:).
Fjær og perler, papir, og alt annet er kjøpt hos Gode Minner!:) De har fått et utrolig mangfoldig vareutvalg...stønn...lommeboka mi da, hihi!!:)) Bare MÅ ha..MÅ ha!:))
Rundt kantene har jeg brukt M.S punch, og det herlige stempelet inne i kortet er ifra North Stamps.Og det er god plass til å skrive en hilsen på om man vil det:)

Her er skjønne, vakre blomsterjenta litt nærmere:) Et utrolig nydelig motiv!
Med dette kortet ønsker jeg dere en knallfin påske, men maaange minnerike øyeblikk, og liitt kreative krumspring da:))
Tusen hjertelig takk for besøket, og du er hjertelig velkommen igjen!!:)
Lev i nuet, og ta godt vare på dere selv, og hverandre!
Go'klem, ellen;)

I'm entering my card into these challenges:
Lili if the valley-Birthday
WOC-Wings

7 kommentarer:

Hlora sa...

Great card! Very beautiful image))) You are so lucky to have all these stamps to be able to take part in all these challenges and so on))

Kari sa...

Så nydelig kort du har laget Ellen. Rett og slett vakkert var det. Flotte farger og stilig med de punchekantene!

Ha en flott påske og kos deg masse!
Klem Kari

Kaia sa...

Kjempeflott kort igjen Ellen, du er ett oppkomme av nydelige kort for tiden, fargeleggingen din er vannvittig flott, jeg bøyer meg i støvet.....
Ha en riktig God Påske...
Klem fra kaia

Bente Årstad sa...

Et meget vakkertkort i en flott bretteteknikk

Melawi sa...

Beautiful card !

Lena Katrine sa...

Åh, så vakkert!!! Og i så lekre blåtoner da!!! Nydelig kort, vennen! Tusen takk for at du deltar hos LOTV og WOC også - masse lykke til!
Go'klem

Kim sa...

What a gorgeous card hun! This is so beautiful! I love your coloring and your choice of colors is so pretty! Thanks for joining us at WOC!
Hugs~ Kim