fredag 22. april 2011

Sweet Pea-Blue Butterfly Fairie!


Hei, og god påske til dere alle!;).
 Jeg har laget et nytt kort, med det nydelige motivet fra Sweet Pea-Blue Butterfly Fairie, og hun finnes på sheet 10- plate # 138, sammen med et annet vakkert motiv.
 Det er kommet såå utrolig mange nye motiver, så det er absolutt verdt å ta en titt HER!:)
Sweet Pea stamps er 2 år allerede, og feirer dette med en 2 delt blog hop!
Den første er startet nå, og neste begynner på onsdag.
Dette kortet er laget til datteren til ei venninne, som står konfirmant snart!:)
Jeg brukte en skisse på dette kortet, men nå kan jeg ikke huske fra hvem!!:))
 Ellers har jeg fått brukt endel restepapir her, og det er fra flere forskjellige produsenter. Veldig greit å få redusert papirhaugen litt også da, selv om alle de nye arkene frister med sine vakre farger og mønstre:)

Jeg MÅTTE prøve både min nyinnkjøpte M.S flourish punch, og dies'ene fra Tim Holtz  på dette kortet, så det ble kanskje litt "smør på flesk":))
Laget plass til en tag bak på kortet til å kunne skrive noen go'ord på.

Zoomet litt innpå skjønnheten, som jeg har fargelagt med Prisma Premier pencils. Sommerfulgene har fått en "dæsj" med glitter-Star Dust;).

Nå sitter jeg laangt inne i svenske skoger, på et lite vakkert gårdsbruk, og solen har vist seg fra sin varme side i hele dag!:)
 Det er veldig dårlig dekning på nettet her, så et innlegg tar en evighet:)

Tusen hjertelig takk for alle koselige besøk, og alle inspirerende kommentarer!
Ønsker dere alle en fortsatt flott påske♥!
Klem, Ellen:)

Jeg blir med på følgende utfordringer med dette kortet:
WOC-wings



12 kommentarer:

Love crafts forever sa...

Gorgeous card. I like how soft colours are. And die cuts are so pretty.
Hugs Nataliya.

-Sanna- sa...

Stilig kort.
Men hvor i all verden har du fått tak i den punchen som hele Norge er på jakt etter ?

Gry sa...

Nydelig kort!! Er veldig svak for Sweet Pea stempler:-) Kan jeg spørre om hvor du har fått tak i den punchen?

Lena Katrine sa...

Fy søren!!! Nok et vidunderlig vakkert kort!!! Og det nydelige motivet da!!! Gleder meg til det kommer i postkassa mi også :)
Håper du koser deg i påsken, snuppa!
Go'klem

Inkypinkydelights sa...

Oh WOW this is lovely! I love everything about it, it just works so well! Judy x

trine sa...

Nydelig kort:)
Jeg må henge meg på de andre og spørre om hvor du har fått tak i MS punchen ja:)
Ha en fortsatt god påske!
Klem.

May Britts papir og sånt sa...

For et nydelig kort. Motivet er fantastisk.
Jeg får gjøre som de andre, spørre om hvor du har fått tak i MS puncen.

Sally H sa...

Wow! So beautiful! Thanks for joining us at Sir Stampalot this month and good luck!

Altered Paperie sa...

Hi Ellen - I have just stumbled onto your lovely blog - you card designs are beautiful! - I also wondered if you could tell me the link for "Rick49"??? - I love images that I have seen you use but cannot find them?? Thanks
Emz x

WencheP sa...

Helt nydelig! Vakkert motiv og utrolig vakre farger. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Larisa sa...

I wonder how many nice and beautiful details you put onto to decorate the card with - this looks so -o-o beautiful!!

Maja sa...

Så flotte kort du lager!
Kjempe fine motiver, og sammensetninger her.
Liker måten du pynter og fargene du har satt sammen her :)