søndag 12. juni 2011

Et skikkelig jente roooosa kort!!:))

Hei hei!:)
Her kommer det visst enten ikke noe på noen dager, for så plutselig å dukke opp med flere innlegg på samme dag, hihi.
Jeg har sittet og kost meg med å lage et bursdagkort til ei lita nydelig jente, på 5 år. Og der er det en farge som gjelder..og det er Rooosa!!:))
Dette motivet, fra Sweet Pea Stamp, heter "Fairie Princess", og henne finner du HER, som singel, eller sammen med 3 andre skjønne motiver her, på sheet 13-plate 152!:)
Jeg har også brukt den flotte sketchen over hos WOC, laget av Bev.

 Den lille snuppa er en liten rosa prinsesse, så da passet dette motivet, rosa blomstene og disse papirene midt i blinken;)

 Motivet er fargelagt med Copic's, og papirene er fra Panduro.

 "Make a wish":). De nydelige blomstene er fra WOC.  
Sommerfuglen er punchet med en punch jeg har fått i gave, og som jeg er blitt såå glad i!!:)
Sommerfuglene har også  fått Liquid Pearls Opal White på seg.

 Ja, da ville ikke mitt kamera mer, så jeg måtte gå over til et eldre et! Men men..her er i hvertfall innsiden, og den er, som vanlig, lik som forsiden:). Og..jammen snek det seg inn et par tag'er her også, hihi. Disse er punchet ut med Marianne Design dies

. og dette "Magi" stempelet, fra Stempelglede, er jo også en av mine favoritter, samtidig som det passet så fint til den lille " prinsessen med ønskestaven" som skal ha kortet!:)
Og baksiden..også med en tag;))). 
Disse papirene har ligget..og ligget i et skap, uten at det har fristet meg å bruke dem, men nå derimot som sommeren er her, da så de på meg, og sa.."bruk meg..bruk meg..det er SOMMER"!!:))

Så da vil jeg få ønske dere alle en kjeeempeflott sommerdag, med masse SOL og GLEDE!:)
Tusen takk for alle koselige kommentarer, og besøk fra dere!
Jeg blir helt varm om hjertet, og koser meg med å lese dem!

Take good care!
Kle fra Ellen

Jeg prøver meg, med dette kortet hos disse utfordring's bloggene:
crafts and me-stamp Something
Wild Orchid Challenge - skisse
Sukkersøtt – tenk rosa

15 kommentarer:

Kaia sa...

Så lekkert det var Ellen..
Nydelig motiv, nydelig fargelegging, og gjett om den rosa prinsessa kommer til å bli glad for dette kortet da ???
Ha en super søndag.
Klem fra Kaia

Astrid sa...

Åhhhh...så nyyyyydelig det motivet er!!!
Ja hele kortet er bare sååå nydelig:-))
Lekker papir og pynt, og som alltid en fantastisk flott fargelegging av motivet.
Den tag`en fikk jeg lyst på!! Den var lekker.

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
Lykke til!!

Klem Astrid:-)

Marianne Vik Design sa...

Å så nydelig rosa! Flott stempel også. Det ble kjempeflott! (Kom gjerne innom hos meg for en giwe away)

Anne Kristine sa...

Ååå så lekkert kort,Ellen!
Herlig motiv og nydelig pyntet.
Ønsker deg en god dag ♥
Klem Anne

Renate sa...

DIGGER det her rosa kortet ditt. Lyser jente ut av det hele!
Nydleig pyntet med lekre papirer og blomster.

Klem Renate

trine sa...

Nydelig rosa kort med vakkert motiv som er flott fargelagt:)

Eddie sa...

Nydelig kort med et artig stempel. Kjempesøt!
Klem fra Anne-Eddie

Kristel sa...

Wowww that is a stunning card Ellen!!
Hugs Kristel

Yvonne sa...

SMELLVAKKERT!!! 5-åringen kommer vel til å hoppe i taket av glede over dette :) Og så utrolig nydelig du har malt motivet. Som jeg falt sånn for at jeg skal ile inn og sjekke de motivene.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Merethe sa...

Så nydelig og herlig rosa kort. Et kjempevakkert stempel og nydelig pyntet.
Klem fra Merethe

Vicky sa...

Hi sweetie wowwwwwwwwwwwwwww......this is soooo soooooooooo pretty I love the delicateness of it & the image is beautiful. I love your creations sweetie you have such a talent hun.
Thank you also for playing with us Rockin' Rubbah's over at Crafts & Me, good luck hun.

Lotsa hugs Vicky xxx

unni's scrappeboble sa...

Et fantastisk vakkert kort du har laget og et herlig stempel, ble vel kjempeglad for dette kortet :))))

Crafteezee sa...

So, so beautiful Ellen, love everything about it. Thanks for joining us at Crafts and Me. Hugs Tracy x

Linda's Dillerier sa...

Et rosa kort kan aldri bli feil! Fantastisk motiv og nydelig dekorert. Dette var virkelig gjennomført og lekkert.

Marion sa...

Absolutely stunning Ellen. Love everything.
hugs
Marion