torsdag 21. juli 2011

Another new and beautiful Sweet Pea Stamp-"Captivated by Silence"

Hei på dere!:)
Håper dere har fått litt glede av solen de siste dagene!:) Her skinner solen endelig, så det er litt mer fristende å være ute nå, enn å sitte her på hobbyrommet;)
MEN, jeg har fått mange nye stempler, og da måtte jeg bare lage et kort med en gang!:)
Dette er fra Sweet Pea Stamp, og denne skjønnheten her heter "Captivated by Silence" og er laget av Anna Marine, og her finner du dette motivet, enten alene eller sammen med 3 andre skjønnheter!
*
Jeg falt helt for denne nydelige skapningen, og muligens det har med å gjøre at sommerfugler og roser er noe med det vakreste jeg vet!:)). 
Dette er laget etter skissen hos WOC,challenge (De fyller 1 år nå, så Happy Birthday!) og da ble det, (til en forandring fra mine Staffelikort og regulære;D), et "Joy fold card"! 
Dette kortet tilsvarer skissen, og disse skal det bli flere av, for det var både gøy og inspirerende å lage noe annet!:)). Merkelig hvordan man henger seg litt fast..i hvertfall gjør jeg det;)
Motivet er fargelagt med Prisma Premier Pencil's, og de vakre papirene er fra Maya Design!










 

Tusen takk for besøket, og alle koselige kommentarer jeg har fått!
Nå er det sommerværet som kaller, så jeg ønsker dere alle en solrik og koselig dag:).

4 kommentarer:

Veronica sa...

Nydelig kort! Herlige blånyanser, og nydelig fargelagt:) nå fikk jeg å lyst til å lage ett joy fold kort:)

Danni sa...

Pretty card! Thank you for playing along with my flutter by challenge!

Kristel sa...

Wowww Ellen this is such a stunning card! Amazing!
Hugs Kristel

Pia sa...

wow så flot kort, fyldt med så mange søde detaljer
knus pia