fredag 21. oktober 2011

Present for "you":)

Jeg kommer  med et lite innlegg idag, med maaange bilder, så følger dere til slutten er jeg imponert!:))
Det går i julekort her om dagen, og dette kortet er til en mann, så da ble det litt utradisjonelle farger!:)
Motivet, som er laget av den dyktige Sylvia Zet, er fargelagt med Copic's, og denne skjønnheten heter "Precious Present".
*
Papirene er fra Papirglede, og jeg har lagt Stickles-Tiara rundt alle kanter. Dette glitterlimet er noe med det fineste jeg har brukt..ikke sølv, ikke gull, men rett og slett tiara!;))

Jeg skal se om jeg kan finne hvilke Copic farger jeg har brukt, siden jeg har fått noen spørsmål om det, men glemte det desverre denne gangen! Men finner det ut;)

Papirblonden , som er under motivet, er fra en Chery Lynn dies.
Laget plass til en tag, bak motivet. Det er ikke så mange plasser å skrive personlig hilsen på når man lager staffelikort!:)
Jeg har virkelig kost meg med å fargelgge dette motivet!!:)
Nydelig juletekst fra North Star stamp!

Blomstene, fra WOC, har jeg først tatt på lim, deretter "duppet" et par i glitter.

Litt nærmere på "Precious Present"

En av de nye jule-tekstene fra Kort og Godt!


Da var det slutt, og takk for at du besøkte meg!:)
Og..1000 takk for alle koselige kommentarer!!

Da har jeg funnet fargene;D
Hud: E21, E00, E000, E000-R21
Kjole: BV20-BV23-BV25-BV29
Belte: BV04, BV01, BV0000
Hår: E35, E33, E31, E50

Jeg har laget dette kortet til disse utfordringene:

Ønsker dere alle en strålende høst kveld;)
Klem, Ellen

17 kommentarer:

Gro sa...

Det var et nyyydelig motiv. Skjønner godt du har kost deg med fargeleggingen her. Nydelige farger.

Ha en fin helg. Klem :o)

CraftyLoops sa...

Gorgeous card, this card is so stunning. Lee x

Louise sa...

Hej Ellen!
Åh, jag är såååå kär i motiven från Wee och det är så underbart det här easel kortet! WOW! Älskar din fantastiska färgläggning (kjolen är såååå läcker med sina skuggningar ;)) och texten passar så bra till :) Snygg färgkombi också!

Kram och trevlig helg :)

Eddie sa...

Nyyydelig kort !! Tekstene er bare så fine, og ikke minst motivet! Men så har jo fargeleggingen alt å si da! + det profesjonelle arbeidet..
Klem fra Anne-Eddie :)

WencheP sa...

Så vanvittig lekkert! Helt rå fargelegging og stappfult av lekre detaljer!

-Wenche

Nannieflash sa...

Fabulous card love your image and your gorgeous card design. Thanks for joining us at Bearlymine, good luck with the challenge. hugs Shirleyx

Sandy G sa...

What a fabulous card! love that image she is so sweet and your flower embellishements are gorgeous, just beautiful

Sandra sa...

Hi Ellen, this is so beautiful! I love your card! Hugs Sandra

Maria Therese sa...

Nydelig ♥ Å så fint tekst stempel også ♥

Anne sa...

For et PERFEKT fargelagt stempel, sååå flott!
Nydelig blomsterpynt også. :)

Anne Kristine sa...

Ååå noe så vakkert,Ellen!!
Wow...og så nydelig du har fargelagt dette!
Lekkert ...lekkert!!
Takk for at du deltar hos CMN denne gangen.
God helg til deg ♥
Klem Anne

Frea sa...

Hello Ellen, another stunning creation!! Love this gorgeous card,such lovely colouring and that doily behind the image is so pretty. Hugs, Frea

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette kortet var vanvittig flott !!
Nydelig motiv,lekkert pyntet og så flotte tekster.
Er helt imponert !!
God helg !
Klem Kjersti ;o)

Eva Marie sa...

Så herlig motiv og nyyydelig fargelagt......elsker det!
Fantastisk nydelig kort!!

tiggertastic sa...

this is such a magical and special creation, i love the colours you have used so pretty and delicate

hope you have had and enjoyable weekend

sarah x

Marie sa...

Stunning card. Fantastic colouring. Thanks for playing with us over at BMC this time!
Love n hugs
Marie

Ульяна Дябочка Альбинская sa...

Simply perfectly well! I so have fallen in love with your blog, but I need to study and study at you! With greetings from solar Malta.