tirsdag 24. januar 2012

Konfirmasjons kort il jente, DT Hobby-Hagen

Det er ikke vrient å lage søte konfirmasjons-kort, til jenter, når man har disse vakre papirene fra Pion Design og leke seg med♥!!
Her har jeg laget et konvolutt kort, etter denne malen, i de super vakre arkene-"Från Mitt hjärta-Små rosor", og "hanken" med roser, er fra arket-"Bårder"
Motivet et fra et klippeark, og blomster rammen rundt er en utrolig lekker dies fra -Memorie Box
Jeg har laget dette kortet så enkelt som mulig, slik at det går fint an å bruke som invitasjoner også!;)
Tag'en inne i kortet er laget med Bazill-Natural, og på toppen har jeg brukt  en av mine favoritt puncher, fra Martha Stewart, "Eyelet lace".

Blomster og Seam bånd er fra Wild Orchid Craft, grenbladene er stanset ut med Martha Stewart punch-"Branch"



 Sommerfugl punch fra Martha S.

Tag'en inne i kortet, til å skrive personlig hilsen, og her er også et "kort" fra klippearket til Pion Design.


Nydelig tekst stempel fra NSS, og rammen rundt er stanset ut med Spellbinders-"Picot Edge Circles"



Så litt Stickles glitter-"Star Dust" på blomstene;)

Stort sett alt jeg har brukt på dette kortet har jeg kjøpt hos Hobby-Hagen, Stokke
*
Jeg deltar på disse utfordringen:


Ønsker dere en fortsatt flott vinteruke, og her ligger sneen ennå så lys, vakker og hvit♥!:)
Klem, Ellen

19 kommentarer:

Hanneke sa...

Lovely! The image is so pretty and I love the little flower arrangement. Hugs, Hanneke

Cathrines-creative sa...

Utrolig lekkert.

Gro sa...

Utrolig vakkert. Likte veldig godt den "ranken" rundt blomstermotivet ditt - herlig.

Klem :o)

Bente Årstad sa...

WOW så lekkert:)
klem bente

Ida sa...

Nydelig kort i vakre papirer. herlig pyntet!
Ida

vilini sa...

A lovely romantic card.

Inkypinkydelights sa...

This is beautiful! Judy x

Eddie sa...

Nydelig kort!! Knallfin den rundt motivet!! Klem fra Anne-Eddie :)

Inger-Helenes hobbyblogg sa...

Ååååå lekkert kort med flotte detaljer:)
Klem
Inger-Helene

Kjersti sa...

Utrolig nydelig konfirmasjonskort! Lekre farger, og diesen fra Memorie Box var kjempelekker!
Ha en fin uke!
Klem Kjersti

Heidi SG sa...

Åhhh, for et vakkert konfirmantkort Ellen!!!
Du har så mange nydelige detaljer her, kan se på dette veeeeldig lenge :o)
Klem fra Heidi

Tuppenshobbyblogg sa...

Aldeles nydelig !!!

Kjersti

Bev sa...

This is so pretty!! Thanks for joining us at WOC this week x

Jeanette sa...

Utrolig nydelig og sart kort, med herlige detaljer! Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

tanja sa...

so sweet this card love it
by by tanja

Kylie sa...

Stunning card! I love everything about it especially the die cuts!
Thanks for joining us at Wild Orchid Crafts Challenges this fortnight!
Hugs Kylie

Kort O Mania sa...

fantastisk! helt nyyydelig!
og den blomster diesen, oh my gosh hvor lekker!!! :D
takk for at du deltok på vår utfordring 55 hos kort o mania!
klem fra linda s l

Eva Helen sa...

Heiiisan!

Tuuusen takk for at du besøkte bloggen min.Såå koslig.
Jeg ble heeelt måløs jeg...Jeg har bladd...nedover...og hvis du hadde hørt stemmen min så hadde jeg sagt WOW.ikke bare engang men Maaaange ganger.Utrolig masse flott du lager.Jeg lengter etter å lage jente/damkort igjen,for da kan man pynte i vei med masse stjæsj.
Klem Fra Eva Helen

Theresa ~ Pion Design sa...

Wooooowwwoooo ♥