mandag 9. januar 2012

Shabby Chic-Valentine♥

Hei på dere!:)
Nå er det snart Valentines dag, og jeg fikk så lyst til å lage noe annet, enn fargelagte motiv på kortet,  samtidig som jeg tar et skikkelig røsk i restehaugen av papir!;), så da ble det et Shabby chic-kort, med de vakre og sarte papirene fra Melissa Frances♥!:)
Alle paneler er sydd med sikk sakk søm, og hjertene er stanset ut med Spellbinders-Classic Heart og classic scalloped heart, Tom Holtz-Mini heart,  sydd sammen på midten, og festet på en liten knapp:)



"Lykken er å være to" er fra Kort og Godt's nye stempelplate, blomst, Seam bånd, hvite perler og sommerfugl er fra WOC.
Blonden er fra Melissa Frances.

Alle kanter er distresset med  "Vintage Photo"

Nydelig tekst stempel fra NSS.♥

Enkel innsiden, med hjerte og en tag.

På baksiden,  vakker tekst, "Kjærlighet" av Kahli Gibran, fra NSS.

Melissa Frances 5th Avenue 6"x 6" DP- Antonia, Octavia,, og 5th Avenue-Hattie. Som kartong har jeg brukt Bazzill.Natural.
*
Det var gøy å lage en annen type kort for en gangs skyld også, og jeg elsker jo Shabby Chic-stilen, så!;)
Nå sitter jeg og koser med meg en deilig morgen, kaffekoppen og fyr i peisen, for i dag er det kaldt ute..brrr!;)
*
Jeg deltar disse disse utfordringen:

Ha en superduper dag, alle sammen, og igjen..1000 takk for alle kjempekoselige kommentarer♥!
De varmer et scrappehjerte, mer enn dere aner, og derfor er mitt forsett for dette året (liker ikke forsetter, men;D), at jeg skal bli myyye flinkere til å legge igjen spor etter meg!!:)

Go'klem, Ellen

10 kommentarer:

Maria Therese sa...

Lekkert kort ♥

Maria and Simeon sa...

This is beautiful! Love your combination of pale blue, purple and pink - looks amazing! The lace is really beautiful along with the gorgeous rose on top of it.
Hugs
- Maria

Jorunn, enda en scrappedame sa...

Åå for et herlig romantisk kort i sarte fine farger! Det ble virkelig nydelig med alle hjertene oppå hverandre. Det er gøy å gjøre noe annerledes innimellom :)
Ha en fin dag

Charlene sa...

So So pretty!! I love the softness :-) Thank you for sharing your beautiful card this week at The Shabby Tea Room :-)

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig Shabby chic! Flott med de alle hjertene!
Takk for at du deltar inne hos AS.
Merete

pattyo sa...

This is so pretty! I love Melissa Frances papers.

Hanne sa...

Så nydelig dette kortet var Ellen!
Hanne

Marte sa...

Jeg simpelthen ELSKER dette kortet - utrolig lekkert! Nå leter jeg meg ihjel etter stempelet fra Khalil Gibran, er du sikker på at det er fra NSS? Jeg finner det jo ikke.. :)

Klem fra meg (Jasmine Jamillah Mahmoud ;)

Stine sa...

Nydelig kort! Lekre farger du har brukt her, og herlig med alle hjertene!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem Stine:-)

Bev sa...

Absolutley gorgeous! Thanks for joining us at WOC this week x