mandag 5. april 2010

Ny i klassen!;)

Da fikk jeg endelig klart, så langt, å lage meg en blogg. Så slipper alle vennene å måtte se min nye hobby, og kreasjoner, på FB!:) Nå har de i hvertfall et valg:)). Siden jeg begynte med denne papirgalskapen ved nyttår, så ser jeg, ved å smugtitte på alle de flotte bloggernes nydelige verk, at denne veien er lang, og at begrensningene er små eller ingen. Og da jeg hverken har gått noen kurs, eller hatt noen lærermester her, så er nok mange av kortene mine inspirert av de mange og flinke scrappere her på nettet!
I kveld skal jeg prøve meg frem på å legge inn noen bilder, gi noen kommentarer og lære litt mer om hvordan denne bloggen burde utformes...uuææh.
Ønsker alle som evt detter innom her, en fantastisk og flott siste påskedag.
Hilsen Ellen

1 kommentar:

Guro sa...

Takk for en vedlig koselig bloggrunde, du er utrolig flink :-)
Kjenner meg igjen i innelgget ditt der, det er utrolig masse inspirasjon å hente i andre blogger, det lages jo så utrolig masse flott der ute.
Kos deg videre med kortene dine, de er virkelig vakre! Herlige detaljer, og mye litt anderledes.
Klem Guro