tirsdag 29. juni 2010

Bryllupskort..igjen!!:)

Da ble det et bryllupskort igjen!:) Prøvd å fargelegge et herlig motiv fra LOTV, som jeg har fått av snille
Anne:). Ser at jeg må ..øve..øve for å få det litt mer "ordentlig", men det er veldig gøy, og jeg synes det blir fint med slike motiv som en forandring:). Har brukt Promakers på dette.


Visst er de herlige disse to, på vei til presten!:)) Mønsterarkene er fra Maja, blomster og blonde fra WOC, sommerfugl punch fra M.S og perlene fra Kort og Godt. Har svertet og raspet alle kanter . Blomstene og sommerfuglene har fått noe Star dust på:). Hengt på et søtt charms, med 2 sveisede hjerter:)


Har bygd kortet opp med 3d puter på ovalene, både utenpå og inni:)


Herlige stempel fra Stempelglede, og disse arkene fra Maja passet veldig fint til denne anledningen..(passer egentlig alltid de da..men;D)

Såå kommer baksiden:). Stemplet direkte på mønsterarket og pyntet med samme blomster, fra WOC, som på forsiden!
Da var det bare å ønske dere alle sol og varme, og masse hygge med deres kjære! Jeg skal hive meg i rullestolen:)), og bli med på en Harrytur, og da blir det vel tid til en tur innom Panduro!:). får se om jeg ikke får kjøpt med meg noen lekre og søte ark derifra..jeg har jo nesten ingenting fra før..hehe.
Ta vare på hverandre!
Klem,ellen
stamp something-vintage with flowers

17 kommentarer:

Else Irene sa...

Wow!! Utrolig lekkert bryllupskort, Ellen!!!!! Du er rå på vintagestilen, det må jeg si :)

Du spurte meg om Copics vs Promarker.....har ingen ide!*fnis* Har kun prøvd Promarkes en gang og det var ingen suksess kan du si ;) Jeg hoppet rett på Copics, og jeg angrer ikke et sekund...selv om de er svindyre, er de verdt hver krone :)) Jeg simpelthen elsker de! Jeg har 3 tusjer i hver farge, en lys, en medium og en mørk. Da er det enkelt å få skygger og dybde i motivet, synes jeg :)

Wenche sa...

Åhhh så nydelig Ellen!!! Synes fargeleggingen din er kjempefin. Dette motivet er bare så herlig. Du har pyntet det så lekkert, vakre Maja papir. Og like flott gjennomført på alle sider.

Sommerklem fra Wenche :0)

-Sanna- sa...

Nydelig kort.
Og du behøver ikke være misfornøyd med fargeleggingen din, den er helt skjønn...
Heldige du som skal på Harry-tur.
Det blir sjelden denslags på oss vestlendinger....

Linda S. L sa...

wow!! utrolig vakkert kort! lekkre detaljer, og det motivet er bare sååå søtt! :D
takk for at du deltar hos kort o mania og hos vintage udfordring!
klemmm fra Linda

Aud Kirsten sa...

Ååå WOW, så utrolig lekkert bryllupskort! Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)
klem:)

Pinklady 68 sa...

Et nydelig bryllupskort, Ellen!!
Romantisk med blomster, hjerte charms, blonder og perler. Motivet er super søtt og flott fargelagt:-)

Ha en fin Harrytur til Panduro og nyt sommeren ute i sola:-)
Klem Laila.

bestevenn sa...

Vakkert dette kortet. Så koselig motiv. Synes du har fargelagt kjempefint. Ønsker deg en flott "harrytur!". Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o mania.

Dorthe/Dob sa...

Endnu engang Wauw, hvor er det smukt.
Det er meget gennemfødr og med mange smukke detaljer.
Tak for din deltagelsen i vintageudfordringen

Heidi sa...

Så lekkert kort du har laget! Igjen:)

Ha en fin kveld!

Mim... sa...

Å wow ännu ett helt bedårande ljuvligt bröllopskort !!
HA en bra kväll.

Anette sa...

Rålekkert kort! Utrolig flott, mange herlige detaljer og supert motiv ;)

Unknown sa...

Oooh, this is wonderful! Thanks for joining Stamp Something. Hope to see you again next week.

Hugs,
Renata

MonaV sa...

Her var det jammen mye nydelig å hvile øynene på...et perfekt bryllupskort. Heldige brudepar som får dette:)

Papirdilla sa...

Superlekkert bryllupskort! Nydelig dekorert og et herlig motiv. Likte også veldig godt kortet i innlegget under her. Helt nydelig......

Klem,
Hanne

Tracey Feeger sa...

Oh wow this is gorgeous inside and out. I wish I had this card to give to my sister this weekend.Thanks for joining us at Stamp Something. Hope to see you back next time.
mwah
Trace

Jeanette sa...

Nyyydelig! :) Herlig kort du har laget til Kort O Mania-utfordringen. Klem.

Mette sa...

Dette var bare helt utrolig lekkert!!!! Du er så flink til å kombinere farger og pynt slik at det blir så lekkert og delikat!! Tusen takk for du deltar på vintageutfordringen!
Ønsker deg fortsatt god bedring:-)
Klem Mette