tirsdag 20. juli 2010

Måtte solskinnet fylle dagen din!:)

Ja her har det vært stille en liten stund, men ikke ligget å dratt meg for det!:) Har laget noen GD kort, til bla. Stamp with fun, men de kan jeg jo ikke vise her ennå!:). Også¨et par til et annet sted da....MEN endelig kunne jeg bare kose meg med alt jeg fikk kjøpt meg på en liten svipptur til Lillehammer, Gjøvik..osv. Vi tok turen innom Happy Hobby, og det var alene verdt turen!! For noen kjeempe koselige, søte, og herlige jenter som var der!:) Hilde (stempelgal) var der da vi kom. Blid som ei sol, og satte sporenstreks over kaffe'n!:)
Så plutselig dukket det opp enda ei av jentene fra Habby Hobby, og det var søte og blide Mette:). Er liiitt misunnelig på det store og koselige scrappemiljø dem har der gitt!:)
Veldig artig å møte disse damene i IRL, og de var helt fantastisk koselige, blide og serviceinnstilt!
Jaja--det er dyrt å treffe bloggvenner..i hvertfall om de jobber i hobbybutikk!:))), men verdt hver krone:).


Så var det kortet da..Brukt Pion design ark, flere design. De er bare nyyydelige, og veldig kjekke da begge sider er like flotte!;)
TROR det er mitt første kort uten bilde motiv, foto eller fargelagt:).
 Laget en plass til en liten tag, under midtfeltet foran på kortet. Svertet og stemplet;)). Frimerket er klippet ut av arket, samme som sommerfuglene og post-kortet inni kortet.
Ellers har jeg brukt roser fra Prima, WOC, og tulipaner fra Magnolia. Brukt M.S punchen til bordene.


Igjen..Magi stempelet fra Stempelglede:)

Laget personlig skrivefelt inni kortet av baksiden (eller..var det forsiden;D) på Pion arket. Det er så flott med mange post card motiver, sommerfugler, og frimerker. Veldig kjekt!:)

Nå gleder jeg meg masse til å bare kose meg med å lage flere kort, helt som jeg vil selv!:)).
Tusen takk for alle koselige kommentarer! Dere er fantastiske, alle som en:)
Putter inn siste bilde jeg..som en hilsen til dere alle..med ønske om SOMMERSOOOL!:)
Klem,Ellen

11 kommentarer:

MonaV sa...

Du har virkelig en flott stil....elsker kortene dine med alle de flotte detaljene på. Delikate og fine.
Ser du har vært innom butikken "vår" på Gjøvik, jammen synd jeg ikke var på jobb den dagen så jeg fikk hilst på deg. Kanskje det blir en mulighet senere en gang....det hadde vært koselig.

Else Irene sa...

Så nydelig dette var!! Herlige farger, vakker pynt og fantastiske innsider ♥ Rett og slett rålekkert ♥

Gratulerer så mye med alle nomineringene, håper du vinner alle sammen :) Det er å så tilfelle vel fortjent, for du lager nydelige kort ♥

Unknown sa...

Oh så fantastiskt vackert (som vanligt). Jag gillar verkligen dina kort. De är så härligt romantiska och färgerna så fina. Jag hade önskat att det fanns så fina textstämplar på svenska men har hitintills inte hittat sådana.
Ingela

bestevenn sa...

Så nydelig kort. Lekre farger. Og så fint det var med bruk av puncen. Ønsker deg en fin uke.

-Sanna- sa...

Et nydelig kort du har laget.
Du er så flink med både pyntingen og farger...

Papirdilla sa...

Nydelig kort! Lekkert pyntet og dekorert. Helt nydelige de arkene fra Pion design. Har blitt helt hekta på dem!

Hilde fortalte i går at du hadde vært på Happy Hobby. Det er farlig for lommeboka, men koseligere og mer sosial "møteplass" finnes ikke! Jentene som jobber der er bare helt suverent hjelpsomme og ikke minst blide og hyggelige. Blir noen turer dit både titt og ofte:)

Ha en fortsatt flott og kreativ sommer!

Klem,
Hanne

Pia sa...

wooooow super rålækkert kort med mange flotte farver og detaljer.
knus Pia

Anonym sa...

Herlighet Ellen, dette var Lek-lek-lekkERT! ♥ Ønsker deg en fin sommer, klem Cathrine:)

Mette sa...

Dette korte var nyyyydelig og lekkert, skikkelig Ellen stil!!!
Det var også veldig hyggelig å treffe deg, og jeg må si et samme til deg at du var minst like koselig IRL!! Jeg får ikke fullrost damene på Happy Hobby, de er en stor inspirasjonskilde og utrolig koselige og sosiale alle sammen:) Håper du kommer oppover på et kurs eler treff slik at vi blir enda bedre kjent!
Ønsker deg en fortsatt god sommer og nyt dagene:))
Klem Mette

Marte sa...

Hei kjære! For et herlig kort du har laget! De arkene er mine favoritter om dagen, selvom jeg enda ikke har fått prøvd dem ut.. Haha.. :) De er SÅ herlige i farger og motiv, så duse og lekre synes jeg :)

Siste dag i nord, regner enda - skal bli godt å komme hjem skal jeg innrømme :)

Hvordan går det med deg? og ryggen? Tenker på deg da :) Vi skal ikke ta en jentetur til happyhobby en dag vi da?! ;)

Stor klem fra Marte

Anonym sa...

Heisann!
Ååå, wow! Så nydelig kort du har laget! Utrolig lekkert!

God sommer!
Klem Ida:o)