søndag 14. november 2010

DT Sketchy Colors Challenge #47



 Da er det søndag igjen, og Sketchy Colors er klare til en ny utfordring!:) Denne gang har vi en flott sketch, laget av Lena Katrine. Hele denne måneden er vi så heldige å ha blitt sponset av LEMONADE from Poland, og LILI OF THE VALLEY from UK. Det er utrolig flotte premier å vinne, og 2 vinnere HVER uke i november.. så "hiv dere på"!:)

Then it's Sunday again, and Sketchy Colors are ready for a new challenge:) This time we have a great sketch, made by Lena Katrine. All of this month we are so lucky to have been sponsored by LEMONADE from Poland, and LILI OF THE VALLEY from the UK. You have the opportunity to win great prizes, and EVERY week of November we will draw two winners   .. so what are you waiting for.. "come on and play with us":))

Vi i SC har også vært så heldige å ha blitt sponset av begge to, så jeg
 har laget et kort med vakre  papirer fra Lemonade, og et herlig motiv fra LOTV:).  Og vil du ha en flott inspirasjon, da burde du gå inn å se det nydelige DT i Sketchy Colors har laget!!:)

Det lille "Julefred" stempelet er fra Kort og Godt.

,
Motivet er fargelagt med Distress ink refilles, stanset ut med Spellbinders, og festet på 3d puter.Blomstene, fylt med glitter (Star dust) er fra WOC, og den nydelige charms'en  fra Ebay:).

Innsiden  har, som nesten bestandig;D, lik oppsett som utsiden!:)). Julestempel fra Kort og godt.
Nå er det ikke leeenge før vi kan
Si "God Jul", og ikke bare skrive det:). Jeg har såvidt startet på kjøkkenet..vasker og stryker..for til 1 advent skal det være JUL på kjøkkenet♥:))

Ellers venter..og venter jeg på det pers. stempelet mitt, men nå har jeg blitt lovet at det kommer til uken
!:)) Den som venter på noe godt, venter ikke:))
..men her er i allefall stempel fra Kreativ Hobby så lenge:))

Angående min Candy, så har det ikke vært rom for å trekke den på seriøst vis, så jeg har lagt til en stor og flott "redskap" som "plaster på såret":), og vil trekke en vinner en av de nærmeste dagen! Håper dere tilgir meg og har forståelse for det:)
Håper dere får en strålende og kjempe koselig søndag, alle sammen♥. Og tusen takk for alle de utrolig koselige kommentarer jeg får av dere! Det setter jeg umåtelig stor pris på!:)

Og..Take good care!
Klem, Ellen

Sukkersøtt-Jul/advent
LOTV-Blog Hop/Anything goes
Kort o Mania-flower Power

10 kommentarer:

-Sanna- sa...

Et nydelig kort.
Så duse fine farger. Og et herlige motivet da....

Eline sa...

Så nydelig kort. Fargene er så duse og fine og det er flotte detaljer. Håper stempelet ditt kommer snart sa=)
Lykke til med trekkningen. som du sier; den som venter på noe godt venter ikke forgjeves =)

Ha en flott søndag..
Klem Els

Helle sa...

Kjempeflott kort ♫
Sier som Eline,den som venter... :-)

Ha en flott søndag
-Helle-

Ps.Jeg har også en candy i min blogg ♥

Toi9 sa...

Kjempelekkert kort!!!
Så fine farger :)

Ha en fin søndag :)
Klem Toini

bestevenn sa...

Så vakkert julekort du har laget. Nydelig motiv, vakre farger og rammer og flott med blomstene. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o mania.

Trine sa...

Så nydelig julekort:)
Takk for at du deltar på utfordringen hos Kort o Mania:)

Linda S. L sa...

suuuuper nydelig julekort, så herlig det motivet. sarte fiiine farger og flott gjennomført kort :D takk for at du deltar hos kort o mania :D klem fra Linda S. L

Wenche sa...

Et nydelig og utrolig koselig julekort, Ellen!!! Så elegant dekorert og nydelige mønsterark du har brukt. Digger den charms'en du har brukt - ebay sier du...må vel titte litt der da ;)
Lykke til i ukens utfordring hos Sukkersött!!
Klemmer fra Wenche :0)

Mette sa...

Nydelig og lekkert julekort!! Fargesammensetningen din er så stilig og flott!

Ha en fin dag:)

Klem Mette

Gry-Beate sa...

Så kjemp lekkert et kort du har laget!! Nydelig det motivet du har brukt, og det er kjempe fint fargelagt!!

Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.

;0)Gry-Beate