lørdag 15. januar 2011

DT Gode Minner, bidrag nr 2. Tilda og snømann:)

Her kommer mitt andre og siste, for denne gang, bidrag til Gode Minner:) 
Det skulle være et vinterkort, og siden de fleste av mine "vinter"motiver er julepreget, så ble det denne herlige "Tilda klemmer snømann":) 
Det blir myyye verre med neste utfordring, som skal levers veldig snart, for da må jeg lage en Lo av meg selv..hjeeelp!!:)) Aldri gjort det før, men jeg må jo bare gjøre så godt jeg kan da!:)
Laget en blondekant rundt motivet, av doily edge punchen fra M.S. 
De små snøkrystallene er noen som fulgte med da jeg ..(puuhh..hvor ble det av shoppestoppen!!??;DD) fikk mine etterlengtede hÄnglar motiv:))
Jeg har malt med hvit Crackle Paint rundt alle kantene.
Innsiden med den nydelige teksten fra Stempelglede!
Baksiden med personlig stempel, også synes jeg det var greit å avslutte med en blomst og snøkrystall her da!:)) 
Jeg har brukt noen blomster, på disse DT kortene fra WOC, men Gode Minner jentene har tatt opp bestilling på varer derifra, så de er snart å få kjøpt "rett borti gata".:) 
Akkurat som det blir lettere å bruke opp det man har da, når de ligger rett for øynene mine!!:))) 
Ellers så har Gode Minner mange flotte kurs utover nå, og det er bare å at en titt på kurslista, om det skulle være intr.:)
Ha en strålende dag, alle sammen! Og igjen vil jeg få takke så mye, for kjempekoselige og varmende kommentarer! De gjør meg så veldig glad, alle som en, og gir "scrappe-troen på seg selv" et skikkelig løft!!:)
En god klem, Ellen

 
Recipe:
Size: 15*15 cm
Ink: Archival ink - Coffe
Distress ink pads-Weathered wood
Montval- aquarellpaper 300 gr,
Embellies: Pearls, Cherry blossoms, roses, heather steam flowers, White roses,Pearl flowers
Metal corner (painted with crakle paint-white).Glitter-Star dust.
Snow-wrighter, hÄnglar stamp.Joy

I've painted the image, (mostly) in the color Weathered wood and Faded jeans


Take good care!



Scrap'a'long-anything goes

8 kommentarer:

Trine sa...

1000 takk for hyggelig kommentar:) Nydelig kort du har laget her! Klart du må søke DT jobben er bare spennende, mye nytt utover:) Ønsker deg masse,masse lykke til:)

Klem.

Lena Katrine sa...

Vet du hva Ellen? Jeg gleder meg sååååååååååå mye jeg, til å se kortene dine i virkeligheten!!! Så gjennomførte i farger, papirer og detaljer, og så lekkert malte motiver!! De to siste her er intet unntak - vannvittig lekre!

Ha en flott kveld!
Go'klem ;)

❤ Kaia sa...

Nydelig kort igjen Ellen.
Du er sååå flink...
HA en super lørdag.
Klem fra Kaia

Grethebella sa...

Nydelig kort du har laget.
Har vært på en lang surferunde inne hos deg og funnet masse inspirasjon.
Tusen takk for titten.
Klem Grethe

Gro sa...

Lekkert kort du har laget, herlig stempeltrykk du har brukt! :)


Gro..

Plundis sa...

For et lekkert kort!! Duse, fine farger du har brukt.

Veldig kjekt at du vil være med på utfordringen vår hos Scrap`a`long. Lykke til!!

Klem Plundis

Unknown sa...

Veldig fint kort! Eneste som jeg har å påpeke at du må linke opp mot Scrap'a'Long når du delar i konkurransen.
Men det er veldig kjekt at du vil delta med oss på Scrap'a'Long :) Og velkommen til ny utfordring om en uke.

Klem

Carina

Patty O'Malley sa...

Your cards are pure eye candy! I could look at them forever!