tirsdag 25. januar 2011

"God hÄnglarJul" Kjekt å være tidlig ute!!:))


 Først vil jeg få takke for alle de herlige, koselige, varmende og inspirerende kommenterene jeg har fått!!:)
De gir meg et skikkelig løft og "puff", akkurat når jeg trenger det som mest!
 Dere er bare skjønne:) 1000 hjertelig takk!

Julekortproduksjonen sist gikk nesten over stokk og stein denne julen, og det var mange flere jeg ønsket å sende julehilsen til, men rakk det desverre ikke.
..Såå nå har jeg startet, og da var det veldig kjekt å "bli dratt igang" av Hjerteboden's Juleblogg!:)

Dette er nr 1-én av mine tiltenkte 3 denne måneden, så her er det bare å hive seg rundt..puuuh:))).
Det ble et fargelagt hÃnglar jente, med "God Jul" girlander!:)
 Arkene er fra "litt her og der", og jeg fant de i den svææære restekassen,hehe. Der ligger det papir for endel kroner;).
Hengslene, fra T.H. dies, er stanset ut i den riflete pappen som er på Anton Berg's lakrisfudge-esker:). Helt perfekt tykkelse og størrelse på riflene!:) De er malt med Crackle paint white, og svertet med Vintage Photo.

"JUL" er stanset ut med Tim H. alfabet, og malt med Crackle paint.white, og smørt på littegranne Rock Candy over, som jeg også har gjort med girlanderen..(ikke lett og se;D)

Den tag'en, som er bak motivet, har en liten tendens til å snike seg bak motivet, på de fleste kort jeg lager når motivet blir satt på på 3d puter;))
Da er det bare å hive seg rundt, samle sammen noen flere reste-juleark, og sette igang med et nytt ett!:))



Baksiden er egentlig ikke noe å vise frem da..men men..har nå lastet opp dette bildet:))
Til helgen skal jeg på TREFF!!!:)) Jeg gleder meg villt, og vet at det blir en knakande latterfull, herlig, kreativ, skrævlete og kjempekoselig helg, med flinkeste og koseligste jentene som finnes!:)

Jeg ønsker dere en nyydelig ettermiddag videre, og en fantastisk dag i morgen, alle dere koselige scrappe/stempeljenter!:)
Og husk..ta godt vare på dere selv og hverandre!

En god klem, Ellen

SSc-Winterchallenge
Every body art-Snow
 Lovely hanglar only-Anything goes
 




6 kommentarer:

Marianne sa...

For et nydelig julekort du har laget Ellen!!! Så gjennomført, og proppfult av lekre detaljer!
Superflinka!!!
Nå gederjeg meg sååå til vi sees. Bare tre små dager igjen:)
Masse klemmer fra Marianne:)

annes paperfun sa...

Åååå så vakkert kort Ellen!
Nydelig motiv og så flott gjennomført!
Gleder meg veldig til vi treffes og har så smått begynt å pakke. :o))
Kos deg ♥♥♥
Klem Anne

Trine sa...

Så vakkert julekort:)

❤ Kaia sa...

Wow.
BEundrer dere som orker å lage julekort i januar, jeg er som regel så lei jula da, at det tar ei stund før lysten melder seg.
Dette var rålekkert Ellen. Nydelig fargelagt motiv, og nydelig oppsett.
Nå er det ikke lenge til.....
Klem fra Kaia

The Bug sa...

So pretty! Great job! Thanks so much for entering our Winter Challenge at Stamping Scrapping Challenge Central.
Hugs, Wini

Patty O'Malley sa...

Another beautiful card! Wish I was on your mailing list!