søndag 13. mars 2011

Stolt GD for Sweet Pea!!:) Proud GD for Sweet Pea!!:)

 To innlegg på en dag skjer ikke ofte:))..
Men her kommer det et nytt kort som jeg har laget til mitt GD innlegg hos Sweet Pea!:) Det er vel ingen hemmelighet at jeg har forelsket meg totalt i disse nydelige motivene, og da er det kjempe stas å få være GD for Mars, og jeg er selvfølgelig utrolig glad og STOOOLT!!:))
Dette kortet, og 2 andre, er publisert hos Sweet Pea's DT blogg idag..(jiiippi;D)
Sweet Pea har et utrolig dyktig DT, og jeg anbefaler dere å ta en tur for å nyte alle de lekre kreasjonene, og ikke minst fargeleggingene!!:) Jeg lover at dere ikke blir skuffet!
*
Two posts in one day is not ordinary:)).

But here comes a new card that I made ​​for my GD post at Sweet Pea:) 
It's no secret that I've fallen in love with all of these beautiful designs, and therefor it's really fun to be GD for March, and I am of course incredibly happy and PROOOUD !!:)) 
This card, and 2 others, are published at Sweet Pea's DT blog today .. (jiiippi; D)
Sweet Pea has an incredibly talented DT, and I recommend you to take a visit and enjoy all the delicious creations, not to mention the coloring!:) I promise that you will not be disappointed!

 Motivet her heter "Midnight Waiting", og er fra Chou Kuik' , og jeg har fargelagt det med Distress ink refills:)
*
The subject here is "Midnight Waiting" by Chou Kuik ', and I have colored it with Distress Ink refills:)

 Hun er bare så vakker denne midnatts-feen, der hun står og venter:).
*
She's just so beautiful this midnight fairy, just waiting:).

Glitter må til, så her er det i rikelig monn med "Star Dust":))
*
I have to use some glitter on my cards, so here I've used a lot of "Star Dust":))
Heller ingen stor surprice at det ble et easel-kort...igjen,hihi. Jeg synes de gjør så mye ut av seg, så hvorfor lage så mye annet da!?:))
De lekre blå papirene er fra Papirdesign, og med denne mørke blåfargen passet de godt til "Midnight waiting" motivet.
De vakre blomstene kommer ifra WOC.
*
No big surprice that I  made an easel card ... again, hehe. 
I like them so much, so why make some others then !?:))
The gorgeous blue papers are from the Paper Design, and I thought this dark blue color matched so well to the "Midnight waiting" iamge.
The beautiful flowers come from the WOC.
Baksiden med mitt stempel:) Som dere kan se..så har jeg ENDELIG fått tak i Martha Stewart-Flourish punchen:))

Da ønsker jeg dere alle en strålende søndag, og ta godt vare på dere selv!
Tusen takk for alle de koselige kommentarene og besøkene jeg har fått!
Når jeg sier at det betyr alt, så kommer det rett fra hjertet!:)

God klem fra en stolt GD, Ellen!:)
*
Then the end
As you can see .. I've FINALLY got the Martha Stewart-Flourish punch:))
I wish you all a wonderful Sunday, and take good care!!:)
Thanks for all the nice comments and the visits!
When I tell you that it means a lot for me, I'm speaking straight from my heart:)
Hugs from a proud GD, Ellen:) 

20 kommentarer:

Linda's Dillerier sa...

Herrefred for et lekkert kort!!!

Mim... sa...

Wow så underbart läckert kort!
Ha en bra dag..............

❤ Kaia sa...

Sååå lekkert Ellen....
Og bartepunchen har du fått (litt misunnelig *lol*)
Nydelig fargelagt dette og...Du er så flink.... Du kan komme hjem til meg å holde kurs *lol*
Gleder meg til Prismaene kommer, blir gøy å prøve de, og så venter jeg på en del promarkere, har kjøpt en del sett, får en del like da, men en blogcandy er jo ikke å forrakte....
Ha en fortsatt flott søndag da...
Klem fra Kaia

Suzie McFloozy sa...

This is a real beauty - I love the shape of your easel and the lovely colour combo x
Thanks for sharing and playing along with us at papercrafting journey this week - don't forget to check back on Thursday for the winner and a brand new challenge x
((hugs)) Suzie xoxo

Merete/Scrappeguri sa...

Fantastisk nydelig kort!

Bente Årstad sa...

Utrolig lekkert kort:)

angelwhispers sa...

Both cards are just so devine and so pretty!! Loving them Chanelle xxx

Papirdilla sa...

Gratulerer som GD! Alle Sweet Pea-kortene dine er som en drøm! Det var absolutt dette også. Vakkert:)
Klem,
Hanne

Ida sa...

Utrolig aldeles vakkert! Ikke noe mer å si om den saken. Og easel, det passer alltid og er veldig dekorativt!:)
Ida

Marjo sa...

Hi Ellen,

Gorgeous card, thanks so much for sharing your wonderful card with us at OSAAT. Don't forget to be eligible for the prize and top 3 you must mention our challenge and link back to us.

Good luck Marjo

Anne H. sa...

WOW - like nydelig som alltid!
Takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
Klem, Anne

Lin sa...

Thanks for joining in with our fabric challenge at Crafty Cardmakers with this absolutel stunner of a creation!! Gorgeous.

Is the MS flourish punch what made those lovely shapes in the edges of your card and BPs???

Lin xx

Marianne sa...

Kjempelekkert kort - her var det masse herlige detaljer og nydelige farger.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
♥ Marianne

PS: Husk at du må beskrive hvilke puncher/dies du har brukt for å være med i trekningen hos oss

PPS: Lurt å dobbeltsjekke hvilken lenke du legger hos oss - denne gangen la du inn lenken til Friday Sketchers ... (men der lå jo lenken til dette kortet, så jeg fant deg til slutt) :)

debby4000 sa...

Oh this is so gorgeous, beautiful fairy.
luv
Debby

Hazel (Didos) sa...

Hi, Ah this is super and just right for our Glitter and Gems Challenge on OSAAT this week, love the soft colours you have used. Thanks for playing.
Hazelxoxo

Josephine sa...

An absolutely gorgeous creation!

Thanks for joining the Glitter and Gems challenge at One Stitch at a Time.

DeeDee sa...

Wow... what a stunning card!!! Wonderful!!!

Thank you for joining ua at SAM!

Hugs, Diana

Eiglas sa...

Pretty card - love all your detail but I would have liked to see more fabric than just a ribbon bow.
Thank you for coming over to play at Crafty CardMakers this week!
Hugs
Ei
x

Sol sa...

WOW... Helt Fantastisk Nydlelige Farger!!! Super imponert er jeg.. :o).. utrolig lekkert.. Flott Pyntet.. og Nydelig Design... :o)
Gratulerer som GD.... -Super Fortjent spør du meg!! :o)

Tami sa...

Congrats you won a top 3 spot at Gingerloft and have an offer of being on our guest DT for the next challenge. E-mail me at alyssasmom98@aol.com for details