onsdag 28. desember 2011

Tim Holtz-12 tags of Christmas-Tag 2

Her kommer Tag 2 av Tim Holtz tags, så rekkefølgen min er litt i hytt og pine, ettersom hva jeg ha av materiell for hånden:)
Skikkelig gøy å lage disse, og jeg vet at neste å, ja da skal jeg begynne fa stat, og følge til slutten!;)
HER kan dere se teknikkene T.H. har brukt, og det er de jeg synes det er moro å prøve meg på.

Her ha jeg stanset ut  reinen med"Reindeer Flight" die, i Grungeboard og Canvas.


Tim H. har en egen teknikk for å få Perfect Pearl mist.til å se ut som små s"nøflekker", men det var ikke like enkelt som det så ut som;))
Jeg hadde ikke Julearket som han brukte, men tok et annet DP fra Tim H., og malte over det med Distress Stain-Picket Fence, og stemplet "God Jul" med Distress ink-Vintage Photo.
Produkter som er brukt:
Tim Holtz idealogi-Crowded Attic, On the edge - Snow Flurries, Reindeer Flight ,
, Distress stain picket fence,  tinsel, Charms,
 Tag str. 8, Paper DistresserJump rings, Distress ink pads,
 Sticky back canvas.,Martha Stewart punch-Holley Leafs, røde perler.
*
Ha en riktig god dag og tusen takk for alle hyggelige kommentarer!:)
Klem, Ellen

4 kommentarer:

Mieke sa...

So beautiful! Love it!

Unknown sa...

Hi Ellen, love these tags, I always get a little frustrated because I don't have all those materials to make them. Yours is gorgeous! Hugs, Frea

Jill sa...

Fantastisk jobb med TH tagen Ellen!
Du er så kreativ og flink til å finne substitutter når det er noe du ikke har :)
Vakkert!
Klemmer fra Jill

unni's scrappeboble sa...

Fy fabian, denne var skikkelig flott :))