lørdag 14. januar 2012

Tim Holtz- inspirert tag♥

Jeg har laget en Tim H. inspirert tag igjen, og det er såå gøy, samtidig som jeg får tilbake mojo'en min (den ble borte i julerotetet;D)
Det er flere enn Tim som inspirerer meg, og det er, Tusen takk til deg, kjærAnne K., for all tag's og annen isnpirasjon du gir♥!
Selve tag'en er malt over med Distress stain Dusty concord. og kantene svertet med   vintage photo og walnut stain.

så har jeg først stemplet med Papillion stamps og Post Card  på selve tag'en.
deretter stemplet sommerfuglene på vellum papir, med Distress Stain- dusty concord,
 klippet de ut, og satt de over sommerfuglene på tag'en med Glue Dots.

Lekker effekt!:)

De "store" sommerfuglen er fra Tim Holtz plate-Urban Chic, og malt et felt med Gesso-matte-, deretter stemplet "Love Defided" på det.


"Thoghts" fra Idea Ologi -Mouse Token, og Seam båndet er farget med Distress ink-Dusty Concord 


Har sprutet litt vann, og stemplet noen dotter her og der!:)
*
Ha en flott dag, og en riktig koselig helg, alle sammen♥!:)


Klem, Ellen

8 kommentarer:

Aquarell sa...

Nydelig tag, den var skikkelig lekker.:-)

Gro sa...

Skikkelig lekker tag.

God helg. Klem :o)

annes paperfun sa...

Åh! Så lekker tag, Ellen!
Nyydelig farge du har burkt ♥
God helg til deg.
klem, Anne

Marte sa...

Guri, så lekker tag! Likte SÅ godt malings-skrivefeltet ditt! Skikkelig stilig :)

Klem fra Marte

Elin sa...

Kjempefin... Morro å se Tim Holtz i bruk på en så lekker måte. Sliter litt me disse produktene selv, blant annet ei blokk 30 x 30 jeg aldri får brukt opp :D

Patty O'Malley sa...

Yeah--the comment icon is working for me now. I love the color purple and butterflies, so I love this card!

Kjersti sa...

Denne var utrolig lekker! Herlige farger og flott med utklipte sommerfugler!
Ha en fin søndag!
Klem Kjersti

Kjersti sa...

Denne var utrolig lekker! Herlige farger og flott med utklipte sommerfugler!
Ha en fin søndag!
Klem Kjersti