onsdag 8. februar 2012

DT Sketchy Colors #103, kjekt med en "reminder"!;)

Hei hei...brrr..jammen var det kaldt her, etter 1 uke med sol, sommer og badetemperatur på herlige Tenerife!:) Jeg kom hjem i natt, og der nede var internet såå treeegt, så her kommer det, sent men godt, en liten påminnelse om vår fargeutfordring hos Sketchy Colors, #103,!;))
 Kjekt med en liten påminnelse da, og premien du kan vinne nå, og hele februar, er sponset av Tiffany Doodles!
Fargene vi ønsker å se på ditt prosjekt er lilla og turkise!:)
Symaskin-og saks charms er fra Ebay, også har jeg brukt Seam bånd-Creme.







Blondene er fra "noe gammelt stæsh", så jeg husker ikke hvor de er fra:)
"Carpe Diem" er fra NSS.


Jeg har med vilje sydd litt nedover kanten på tag'en, for så å ta det opp igjen,hihi..unødig jobb, men er det søm som tema her, så..!;))



Blomster er fra WOC.

Da er det bare å ta turen over til Sketchy Colors, og la deg inspirere av det lekre de andre jentene  i DT har laget♥!

Det meste jeg har brukt på denne tag'en (fra Ranger..no8), fåes hos Hobby-Hagen, Stokke♥!:).
Lykke til!

Jeg deltar i disse utfordringene:

Sundays with Chrissy - birthdays
Birthday Sundaes - birthday card with sentiment on front
Catch the Bug - anything goes
Crazy 4 Challenges - make a scene
Allsorts - free and easy
Crafty Sentiments - let's get girly
Papertake Weekly - anything goes
Anything Goes - bingo ( flowers, stiching, your choice , charms,Ribbon/lace, Diecuts, punches)

Klem, Ellen

15 kommentarer:

Marte sa...

Fy søren, denne var lekker synes jeg! Elsker stilen, og detaljene dine er så flotte. Ser noe nytt hver gang jeg titter på den :) Du inspirerer meg! Klem

Hanneke sa...

Wow, gorgeous! So many wonderful details! Love that sewing machine and the decorated dress form. Hugs, Hanneke

Anonym sa...

Sååå stilig kan det altså gjøres :)
Vanvittig lekkert!!
Klem Lill

MonaV sa...

Råflott, og jeg elsker alle sydetaljene her:)
Skikkelig lekker tag!

Heather sa...

Such a pretty card, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week :)

WencheP sa...

Å så stilig! Dette likte jeg kjempegodt! Så mange herlige og tøffe detaljer! Tusen takk for at du deltar hos Do You Stack Up.

-Wenche

Kjersti sa...

Velkommen hjem til vinterlandet - fint vær ute å være inne (og scrappe) i;)
Denne tagen var skjønn - de lekreste detaljer!
Ha en fin dag!
Klemmer fra Kjersti

KOLOROWY ptak sa...

WOW! It`s amazing!!!
Wonderfull details!!!

MILA25 sa...

Piękna praca . Nie mogę się po prostu na nią napatrzeć . Pozdrawiam z śnieżnej Polski Mili

Fleur sa...

This is stunning
Thank you so much for entering our FREE & EASY challenge at ALLSORTS this week, good luck & hope you’ll join us again!
Hugz Fleur xXx

Nannieflash sa...

Oh Ellen that is stunning, so much on that one tag not sure how you managed that, its gorgeous. hugs Shirleyxxxxx

Jo Channon sa...

This is stunning work. My eyes did not know where to look first! Thankyou for entering it into the ALLSORTS CHALLENGE this week. Good Luck Jo x

Jodie Mackrell sa...

neat tag! i love the different trinkets on it...thank you for playing our Anything Goes challenge at Catch the bug!

Patty O'Malley sa...

Love these tags! So adorable with the little scissors and wooden spools!

Ribbon Girl sa...

What a gorgeous tag you have made - really lovely. Thank you for joining in with this weeks challenge at Papertake Weekly, Mary G x