tirsdag 3. april 2012

Bokmerke-tag/Bookmark-tag

Jeg er visst inne i en "tag tid" nå!;))
Såå, her kommer en til, som jeg har laget til ei god venninne.
Det ble et bokmerke denne gangen;)
Pion Design dominerer sterkt, denne gangen også, men siden jeg bruker disse vakre arkene ganske mye, så blir det jo endel rester også, som er greit å bruke på tag's.
*
Brukt kraft tag, osteklut, forskjellige blonder, og stemplet denne vakre venne teksten på et stykke
linstoff jeg hadde.
Sydde rundt alle kanter, og den ble ganske fin IRL, synes jeg;)




Tekst fra Kort og Godt. Sprayet over hele tag'en med Glimmermist.
Blomster og blonder fra WOC, og sommerfuglene fra klippearket til Pion Design.

..*sukk*.de nyydelige bindersene, fra T.H da!!♥:) Metalplaten har jeg hatt en stund, og husker ikke hvor den kommer i fra!



Jeg som alltid må pynte kortene mine på alle 4 sider, klarte heller ikke la det være en "tom" side på tag'ene, så her er baksiden;))
*
Tusen ♥-lig takk for alle de koselige kommentarene jeg har fått, og velkommen tilbake!
Take good care♥.

Klem, Ellen

11 kommentarer:

Anne sa...

Så flott, elsker rammen og de lekre papirene. :)

Klem, Anne.

julie_woolston sa...

Stunning Creation I love the layout, very effective with the lace, gorgeous flowers ans the subtle colour.

Thank you for joining us at Lexis Creations.

Hugs Julie x

Wenche sa...

Lekkert, Ellen!! Herlig vintage/shabby chic stil ♥
Ønsker deg en riktig fin påske!!
Klemm, Wenche :0)

Alhana sa...

Lekker tag i flotte farger.
Og den metalplata var knall kjekk :)

Zora sa...

Tag för idén. Gillar pastellfärgerna och ramen runt texten. Tagsen inuti smälter så bra ihop med resten av det snygga alstret :O)

Anonym sa...

Beautiful Tag Ellen. Stunning papers and flowers.

Hugs Jannie

Kjersti sa...

Enda en nydelig tag! Papirene fra Pion er jo så flotte, og den rammen må jeg nok få tak i jeg og - det ble helt lekkert:)
Klem fra Kjersti:)

BlackLissi sa...

Gud så vakker tag!!! Mistet helt pusten! Takk for inspirasjon!

Craftin Suzie (Susan Wykes) sa...

Your tag is so beautiful and delicate! I love all the embellishments and pretty lace you have used. This really is a work of art! Thanks so much for joining us at Lexi's Creations for our challenge "Focus on the Sentiment" hugs Susan x

Kylie sa...

Oh wow Ellen! This is stunning!
Thanks for joining us at WOC Challenges.
Hugs Kylie x

Bev sa...

WOW! This is just gorgeous Ellen. Thanks for joining us at WOC this time x