fredag 1. juni 2012

Jiiippi, jeg vant den nye serien fra Pion Design♥♥!:)

God morgen!:)
Jeg bare måtte dele denne herlige morgenen med dere!;))
Såå herlig start på en vakker dag, først kommer det en nyydelig pakke fra Gro, med min norske favoritt tekst-"Du vet vel at du er verdifull", og masse annet flott  (tuusen ♥-lig takk)!!:) Og, som om ikke det var nok, så er jeg en av Pion Design's vinnere av den nye nostalgiske serien-Grandma's School book♥♥!:)
Jeg gleder meg som en liten unge på julaften, til denne serien kommer hjem i postkassen min, for det ser ut som jentene i Pion har klart det IGJEN♥!!:) 
Her er Dåps-kortet/settet jeg vant med.:)

Da ønsker jeg dere en kjempe koselig dag videre!
Nå skal jeg sjekke og bestille reise til Tyrkia..så dagen kunne ikke blitt bedre, hihi!:)
Klem, Ellen

7 kommentarer:

Anne sa...

Gøy med nye saker ja. :)
Og seieren var vel fortjent, for dette var SKIKKELIG lekkert! :)

Gratulerer så mye. ;)

Unknown sa...

Så nyydelig! Gratulerer :-)

Heidi sa...

Gratulerer! Du vant med et nydelig dåpssett. Så spennende med ny Pion-serie, det har jeg ikke fått med meg :)

Ani sa...

Really beautiful!

Margret sa...

Oh, this card is so beautiful
Greetings from Germany
Margret

Mandy sa...

Ellen these are stunning, so very pretty and I love the little spoon
hugs Mandy xx

Anja´s kortkreasjoner sa...

WOW , sååå lekkert :) ikke rart du vant!
gratulerer så mye - gleder meg til å titte innom her igjen - MYE lekkert

Klem, Anja