onsdag 4. september 2013

DT Kort og Godt.mitt første Retrokort

Hei..
"Pippi Langstrømpe-Det har jeg aldri prøvd før, så det klarer jeg sikker" ;))
Ja, da har jeg laget mitt aller første retro kort:, og jeg vil nok lage flere av dem, for det er ikke alle som liker blomster, blonder og masse stæsj))
Det var gøy, og de flotte papirene og fine fargene matcher hverandre, så det er enkelt å settet de sammen♥
Dette flotte designet er laget av Anita Thorsen for Kort og Godt, og ta en titt i bloggen hennes, hun er en veldig kreativ jente, på mange områder!
*

Jeg liker så godt disse fargene♥
Eneste pynten jeg har brukt er litt hyssing, dies fra Tim H., og stjerne-dies fra Spellbinders.
Tekstene er fra en av de nye flotte stempelplatene fra Kort og Godt.
Alle paneler er sydd med maskin.





Kort og Godt produkter brukt:
*
Jeg deltar i disse utfordringene:
A Gem of a Challenge #95 ~ use 2 backing papers
Challenges 4 Everybody - Anything Goes
Card Crafters Circle #90  #~ For the Boys
CreataliciousChallenge #54 - for the boy
Inspire me Friday - Anything goes
OOZAK 21 - ATG w/ dies + punches
Paper Playtime - 3 different papers
Paper Crafting Journey # Anyhing Goes 
Papertake Weekly challenge ~ Anything Goes
My Mums Craft Shop #9 ~ Boys Only
Sweet Stampin ~ Spots & Stripe
*
Takk for besøket, og senere i uken vil jeg trekke vinneren av min blogg Candy, og vil publisere det søndag den 10.09.2013;)♥
Klem, Ellen

Produkter brukt:

23 kommentarer:

Sammy sa...

I love this! Love the blue and kraft and great layout! x

Time to be creativ sa...

Eine schöne schlichte und dennoch aufwändige Karte für einen Jungen.
♥ Grüße, Anja

Heidi sa...

Dette kortet likte jeg veldig godt.
Flotte papirer.

Klem Heidi:)

Joukje sa...

Oh how beautiful.
I love it!!
Thank you for the inspiration.
Hugs from Joukje

Sol sa...

Åh.. Så Kuult.. Dette ble jo et Veldig Flott Guttekort også.. Jeg tenker at de er nok ikke så gla i Blomster å stæsj.. Å jeg sliter veldig med guttekort.. Men Da er jo retro en løsning.. Likte fargen på papirene veldig godt.. Stilig Design.. Og flott med brun stempelfarge!..
Den rosetten var Flott.. Har ikke skjønt poenget med de før.. Men NÅ... :o)

❤ Kaia sa...

Det var råkult Ellen....
Herlige papirer, og lekre farger..

Klem fra Kaia

Desire Fourie sa...

Just so beautiful. Love the monochromatic colouring and the layered elements.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Synnøve sa...

Så flott et kort!! Ja, hva er det du ikke kan??
klem

Arnhilds Kreative hender sa...

Lekkert:)

catherine sa...

Really beautiful and thanks for joining in with our challenge at Sweet Stampin this week
x catherine

Guri sa...

Også denne stilen fiksa du heilt supert!!!! Nydelige fargar i lag.

Sissel sa...

Så stilig :)
Klem Sissel

Sharon sa...

Your card is so very pretty!! I love the blues, the stars, the rosette and the stitching. Thank you so very much for joining our 'Use 3 Different Papers' challenge at Paper Playtime!!!! :)

Lisa sa...

Fantastiskt fint kort Ellen! Underbara detaljer. Tack för att du deltar i vår utmaning på Papertake Weekly :)

A Casa di Ale sa...

Bellissimo il colore che hai scelto delicato e fine
Ciao da Ale

ionabunny sa...

A lovely and novel confirmation's card. Great sentiments and colours. Love the rosette

Shirley-Anne sa...

Beautiful creation . Love the colour combination .
Thanks for sharing on Card Crafters Circle .

Dawn sa...

Beautiful card - I'm loving those pretty blue papers and all the layers. Beautiful rosette - finished perfectly with the little stars. Lovely details. Thanks so much for sharing at Creatalicious.

Hugs, Dawn

Chris sa...

Beautiful! I love the colour choice and the design is lovely!
Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.
Chris
x

Helen sa...

Great project - love the blue and brown combination.

Thanks for joining us at A Gem of a Challenge.

Helen x

Samantha Casey sa...

Amazing job! I love the depth! Thank you for joining us for the Oozak Challenge!

-Samantha

Unknown sa...

Fabulous interpretation of our challenge this week. Thanks for sharing with us and good luck with the challenge. Hugz Suzanne Sweet Stampin DT

Miradormakings sa...

Great design and on this gorgeous card. Thank you for joining us at Challenges4everybody.

Joan x