onsdag 2. april 2014

4 years Anniversary -Blog Candy

Hello, happy people :) 
It's Sunday and Eastertime!  Woohoo! :)
 I'm super happy because, it's my four years blog-anniversary, and I think my cards have changed through this process,..lol

  I can't believe I've been  blogging for 4 years already!  I feel like I have learned so much, and I've been so very lucky to meet some fabulous people and artists♥
*
*
I would like to offer you some candy to celebrate with me, and to thank my awesome followers for coming to see my blog, and commenting so regularly!
*
-To the wonderful bloggers who leave me fabulous comments,
- To the wonderful new friends I've made through blogging these last 4 years (it was 4 years in March;D) ,
-You all make my day, and in appreciation I have a blog candy for you.
*
*


My candy consists of:


1:Spellbinders-Nestabilities,Decorative Elements Dies-Romantic Rectangles2

2:Spellbinders- Shapeabilities In´spire Die- hoot!

4:My-Besties- Clear Rubber Stamps- My Bestie Tweet
6:Tim Holtz - Idea-ology -Industrious Stickers
7:Prima - Wood Embellishments -Anna Marie
9:Darice -Timeless Minis - 6 assorted Soft Drink Can
10:My favorite things -Stencil - 6x6 -Gears

 Here is what you need to do:
1: If you have not already become a follower of my blog, (but only if you like what you see and read here;),  
2:. Post my candy on your blog along with a link back to my blog
3: Add your info to Mr. Linky below
4:  Leave me a comment under this post;)
*
International participation is welcome, I'm ready to ship the candy worldwide. :)

Please  follow me only if you like my work - no "candy only" blogs, that's not fair for the the faithfull followers!
*
The contest closes May 4th, and the winner will be announced on May 6th .

Make sure to come back to see if you won..and remeber to become a follower of my blog, on the sidebar !:).

If the winner does not contact me within 48 hours, I will unfortunately have to re-draw another winner .

Good luck to you all, and I wish you a happy Easter.
(You can translate my blog in the "google translate-gadget";)

Ellen

48 kommentarer:

Gitte sa...

Stort tillykke med de 4 år på bloggen.
Sikke en fantastisk blogcandy. Jeg er følger og har linket i min sidebar.og har nu kommenteret.
Tusind tak for chancen for at vinde.

Unknown sa...

Tillykke med blog-fødselsdagen wauw fire år. Jeg har fulgt din blog længe og linker nu i min sidebar, og har nu kommenteret og ih hvor vil jeg gerne vinde denne lækre candy.
Hilsen Karina

paperpapier sa...

congrats to you on your 4th blogaversary...!! What super candy giveaway, thanks for the chance to win!

iruha sa...

Congratulations on 4 years! I wish you many more readers.

Tone K. sa...

Gratulerer så mye med 4 års blogging :) Håper det blir vel så mange nye bloggeår :)
Tusen takk for muligheten til å vinne en så flott candy !!

God Påske ! :)

Lucy Patrick sa...

Congratulations Ellen, 4 years goes fast doesn't it? I have been a follower of yours for a while now and although I only comment occasionally I look at all your card posts. You have a wonderful talent for crafting. Thank you so much for the opportunity to win such a gorgeous lot of candy, that's so generous of you. XOX Lucy

terriavidreader (IN-USA) sa...

Happy blogaversary!!

KT Fit Kitty sa...

Congratulations on 4 years! I can only imagine how things have changed, and your style as well, in 4 years. I have been blogging for only 9 months and I know how much I have grown - so much inspiration from other bloggers like yourself. Sorry I don't comment as much as I'd like, but I do enjoy seeing your cards on my blog feed. I follow you on GFC. I wish you many more years of blogging and creating!

Rebecca/Sydney's Sentiments sa...

Thanks for the chance to win some candy.

Robin sa...

Thanks for such a fab candy offer! Hugs, Robin

Bente Årstad sa...

Gratuler med 4 år som blogger, utrolig mye flott du lager og jeg har fulgt deg i flere år:)klem bente:)

BlackLissi sa...

Gratulerer med 4 års blogging! Jeg har følgt deg en god stund allerede og har funnet masse inspirasjon i bloggen din!
Takker masse for mulighet til vinne en så generøs candy.

Berina RGA sa...

congrats on your blog anniversary!!! thank you for the candy.. you are very generous!!
-Berina
Moxie Craftie

Patty O'Malley sa...

Congratulations on your blog anniversary, Ellen! I always look forward to your posts. I will make sure to mention your wonderful giveaway in my next blog post.

Phi sa...

Congrats on 4 years of blogging Ellen. Thanks for offering such great candy.

Elin Marie sa...

Hipp hurra for 4 flotte år Ellen :) Gleder meg masse til å følge deg i mange 4 års perioder til.
Setter stor pris på bloggen din og all inspirasjonen du deler her :)
Scrappepåskeklem til deg!

Jorunn sa...

Gratulerer med 4-års jubileum! Jeg er ikke flink til å legge igjen kommentarer, men jeg er følger alltid med på det flotte du lager :)
Klem, Jorunn

Unknown sa...

Congrats on 4 years of blogging! that is so awesome. I am coming up on my first year, I can't wait to see how much I have grown as a cardmaker in 4! Thanks for the chance at some amazing candy!

Unknown sa...

Congratulations on 4 years!you have a very interesting and beautiful blog, happy to join!

monicas papirhobby sa...

Gratulerer med fire år. Det er alltid en fryd å ta et besøk i bloggen din, så mye flott som du lager. Da har jeg ordna bilde med link i sidebaren min, følger er jeg fra før. Takk for muligheten til å vinne en kjempeflott Candy.
Klem Monica

Linda sa...

Gratulerer!!!!!Jeg blir gjerne med på feiringen:)
Gjort alt på listen:)

Klem,Linda;)

Sylvia sa...

Gratulere med 4 blogg år! Jeg elsker å følge med på hva du gjør her inne! Og for en herlig blogg candy du har! Har lagt den til i sidebaren min!!

Unknown sa...

gratulere så mye med 4 år :) <3 har hatt mye glede og ikke minst blitt inspirert av dine vakre kreasjoner:)

Helle sa...

Gratulerer med 4-åringen !
Du har en herlig blogg med masse inspirasjon til oss andre
Klem fra Helle

Guri sa...

Gratulerer med 4 års-dagen! For ein fantastisk candy du har laga til feiringa :)

Guri sa...

Gratulerer med 4 års-dagen! For ein fantastisk candy du har laga til feiringa :)

Unknown sa...

Gratulerer med jubileet! Nå har jeg delt på FB, så nå krysser jeg fingrene og håper på vinnerlykke ;)

Laila B. sa...

Congrats on your 4 year blog anniversary!!! And thanks for the chance to win this fabulous candy!!!
Hugs, Laila

vilinke sa...

Čestitke za 4.obletnico ;) želim ti še veliko kreativnih uric in čudovitih izdelkov ;)
Lp, Vilinke

Unknown sa...

Gratulerer med 4 år som blogger! Jeg har akkurat startet min egen blogg og gleder meg til å få masse inspirasjon fra deg fremover. Kanskje du kan gi meg noen tips? Fantastisk candy du har. Klem fra Marlene (kakerogdesign.blogspot.no)

May Britt sa...

Gratulere med 4 år og tusen takk for muligheten til å vinne en flott candey :)Alt på listen er gjort :)

Klem Maya

Frk. Bogstad sa...

Å herremin for ein alletiders-flott candy :D *sikle*
Gratulerer med 4 år som kreativ bloggar :)
Du lagar mykje fine kort, tags osv, ogso e eg so glad for at du har slik liste med produkt du har brukt *klappe for*

Klem frå Frk. Bogstad

❤ Kaia sa...

hei Ellen...
4 år på blogg... Fliden tyr...
Gratulerer så mye med jubileet, må jo være med på candyen din, har vært heldig hos deg før jeg :)
Håper alt er bra med deg

Kjempestor klem fra Kaia

Gro Tjeltveit sa...

Gratulerer med 4 år på blogger'n - og takk for alle de fantastiske innleggene og all inspirasjon du har gitt i disse årene.

Gleder meg til fortsettelsen.

Klem fra Gro <3

ellyscard creatief sa...

Congratulations on your 4 year bloganniversary.
Thanks for the chance to win this fabulous giveaway.
Gr Elly

Tina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tina sa...

håper jeg gjorde det rett, ikke gjort dette før.. Flott blogg, og blogcandy.. :D gleder meg til å følge deg videre å få masse mer inspirasjon.. =)

Randi Th. sa...

Gratulerer flotte Ellen med 4-års jubileet!!!
Du er bare så flink, og det har jeg fortalt deg før også.... :)
Hadde vært en drøm å vinne denne, så jeg krysser fingrer!
Ha en fin helg!
Klem

Unknown sa...

Gratulerer med hele 4 år :)

Følger bloggen din og du lager så mye fint.
Glad for å delta på blogg candyen din og håpe å vinne :))

Klem

cebelica sa...

Congrats on your blogaversary. And thank you for the chance to win this amazing candy. I've been a follower of your blog for a while now and I love your work.
Hugs! xx

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer så masse! Jeg er ofte innom deg og har fulgt deg lenge, og har fått masse inspirasjon fra deg lenge! Er dessverre ikke så flink å legge igjen kommentarer, men jeg prøver lykken i den fine konkurransen din og krysser scrappefingrene!
http://hildesscrappeunivers.blogspot.no/2014/04/candy-hos-scrapellen.html

Klem fra Hilde

Patty O'Malley sa...

Hi there, Ellen. I just shared your blog anniversary information on my blog today. Once again, Happy Anniversary!

Synnøve sa...

Gratulerer så mye, Ellen :) Og tusen millioner takk for all den inspirasjonen du deler!! Jeg har virkelig lært mye av deg :) Du har ligget i blogglista mi lenge - men nå følger jeg deg også, for sikkerhets skyld ;) Kjempeflott candy :) Jeg krysser alt jeg har :)
klem, Synnøve

Rita sa...

Gratulerer med 4 år som blogger :) Du er en stor inspirasjon for meg og jeg elsker å se alt det fine du lager :) Du har virkelig sans for detaljer :) jeg er følger fra før, link + bilde er lagr i bloggen min :) Klem Rita

Natali Yarkova sa...

Ellen !!! Congrats !!!
Happy Anniversary:)

Design og Hobby sa...

Gratulerer med 4 år i bloggverdenen!! Du lager vakre kort !!:-)

MosteH sa...

Wauw, hvorfor har jeg ikke stødt på din blog noget før. Har pinnet et par af dine kort. Jeg er nu absolut følger, skriver her og synes, din blogcandy er totalt fed. Jeg bliver glad hvis jeg vinder, men allergladest er jeg over, at ha' fundet din blog.

Unknown sa...

I just now wanted to thank you again for this amazing web page you have produced here. It is full of useful tips for those who are really interested in that subject, in particular this very post. You really are all amazingly sweet along with thoughtful of others in addition to the fact that reading the blog posts is a wonderful delight in my experience. And what a generous treat! Ben and I really have pleasure making use of your recommendations in what we need to do in a months time. Our list is a mile long so your tips are going to be put to excellent use. call card

Cardsharing Server