onsdag 30. april 2014

Hurra :)




Hei på dere :)
Det er stille og rolig i bloggen min for tiden, men jeg holder på med flytting og håper jeg kan komme i orden snart, så scrappe-abstinensene gir seg ;))
Men, jeg har jo fått mange lekre ark og stempler fra Kort og Godt, så disse klarte jeg ikke være i fred;)
De lekre arkene heter "Rokokko", og jeg synes de er så vakre i seg selv, og trenger ikke masse pynt og stæsh.
Sløyfen er stanset ut med dies fra Tim Holtz..kul ;)


Innsiden med stempel fra K&G, og tannhjul stanset ut med Spellbinders.


Festet panelene med 3d puter, og alle kanter er sydd med symaskin.


*
Takk for at du besøkte meg..og vil du være med på min blogg Candy, så finner du den HER :)

Jeg legger kortet inn i disse utfordringene:
613 Avenue Create - Anything goes
A Creative Romance - Scrappy cards 

Aud Sentiments - Use a Birthday sentiment -"Hurra"
CMC Copic - Birthdays
Crafting from the Heart - Anything goes 
Crafty Creations - Anything goes
Crafty Sentiments - Anything goes
Creative Fingers -  Anything goes
Jellypark - One for the boys
Penny's Paper-Crafty Challenges - One for the boys
Quirky Crafts - Something beginning with S - Sentiment
Simon Says Stamp (Wed) - Clean and simple
Sister Act - Anything goes
*
Ønsker dere en kreativ og fin dag.♥
Ellen

Produkter som er brukt:


4 kommentarer:

Patty O'Malley sa...

Fantastic card, Ellen! The papers are beautiful. I love the bow you created with the dies.

KT Fit Kitty sa...

Beautiful! Love the butterfly and the lovely paper bow!

Gitte sa...

Et rigtig flot kort.

Mea sa...

Flott kort :)