fredag 26. september 2014

DT Hobby Hagen "Pop up box"til baby prins

Hei :)
Det ble plutselig stille i bloggen min, da jeg fant ut at jeg skulle reise til utlandet, for 4 uker :)
Har et herlig opphold, i varme omgivelser, med masse trening og fysioterapi som gjør godt for skrotten ;)
Men, jeg har laget en ny "Pop up box", med noen av de nye og nydelige papirene fra Kort og Godt-Baby
*
Laget en liten gaveeske ved siden av, med dies fra Tim H-Matchbox
Blomstene er stanset ut med-EK sukess puncher-Retro Flowers
Bladene er distresset med Distress Stain før jeg stanset dem ut med-Garden greens dies.

Esken er enkel og kjapp å lage, men blir dekorativ, synes jeg.
Har brukt forskjellige dies fra Tim Holtz, og alle produkter med linker er under innlegget.
Stanset ut 2 swirls, med dies fra Magnolia, i acetat, og festet noen diecut på dem.



Stanset ut et hjerte med "Movers and shapers-Mini hearts set"- i lokket på esken.

Kortet(boksen står på Hobby Hagen, og der kan de være behjelpelig med malen ;)
Takk for visitten♥
Ønsker dere alle en fin dag, herfra varmen.
*
Ellen
Produkter som er brukt:

7 kommentarer:

Gitte sa...

Wow super flot.

Unknown sa...

I would also love to say that a health insurance dealer also utilizes the benefit of coordinators of a group insurance policies. The health insurance broker is given a list of benefits sought by anyone or a group coordinator. Exactly what a broker does indeed is seek out individuals or coordinators which best match those wants. Then he offers his referrals and if both sides agree, the actual broker formulates binding agreement between the two parties...Best Cardsharing Server

Patty O'Malley sa...

This is so precious, Ellen! What a wonderful gift! I hope you had a fantastic vacation and are in good health. Have a wonderful weekend!

❤ Kaia sa...

Hei Ellen.
Så godt at du får være i varmen litt...Er det tyrkia denne gangen og...
Jeg var i mitt kjære ferieland (Egypt, endelig..) 3-10 sept. og det er balsam for sjelen. Det var et paradis...Legger ut et "lite " reisebrev i bloggen neste uke.....
Digger boksen din. Den var så lekker... Nydelige papirer, og lekker detalj med swirlene som du har limt diecuts på.
Ha en super ferie videre..
Klem fra Kaia

Min hobbyverden sa...

Så nydelig!
Likte alt ved pop-up boksen din!

Anne sa...

Så kjempevakker boks, lekre farger og nydelig dekorert. :)

Klem, Anne.

Sissel sa...

Lekkert!!
Klem Sissel