Da ble jeg endelig ferdig, i siste liten, med et bestillingskort til en gutte-konfirmant i familien :)
Siden jeg mistet et par uker, pga prolapser i nakke og rygg, så ble tiden knappere enn jeg hadde tenkt, men i må kom jeg :)
Kortet er lagt av grå-papirpose, og arkene jeg har brukt er fra Pion-Shoreline Treasures, da gutten er veldig aktiv i sjøen.bl.a.
Kortet skulle være en blanding av "maritimt" og litt tøft.
Så da har jeg embosset forskjellige "Gears", og hva jeg har brukt står linket under innlegget her-
Siden jeg mistet et par uker, pga prolapser i nakke og rygg, så ble tiden knappere enn jeg hadde tenkt, men i må kom jeg :)
Kortet er lagt av grå-papirpose, og arkene jeg har brukt er fra Pion-Shoreline Treasures, da gutten er veldig aktiv i sjøen.bl.a.
Kortet skulle være en blanding av "maritimt" og litt tøft.
Så da har jeg embosset forskjellige "Gears", og hva jeg har brukt står linket under innlegget her-
Men, pengegaven jeg hadde tatt høyde for å lage plass til, var en sjekk/bankremisse, og de er jo ikke akkurat små, så da laget jeg en tilpasset konvolutt i samme papirserien, og den ble da på 21 x 10 cm.
Rammen rundt Theodor er fra Tim H-Industrius stickers, og er sølvfarget,
så den har jeg farget med div. alkohol ink, embosset litt her og der, så den fikk et røffere utseende.
Har ikke vært noen flink til å bruke Alk.ink før, men veldig gøy synes jeg nå :)
"No.1 Stjerne" er en intern symbolikk, så det var en viktig detalj å få med.Stjernen er kuttet ut i grungeboard, og embosset + malt med Distress Paint-
Ene innsiden med tekster fra Kort og Godt, og rub'on fra Tim h, som jeg har ringet rundt dato og måned for begiveheten.
Bak siden skuler det seg to tags...
--med flotte tekster/ord på veien, også fra Kort og Godt.
Bankremisse-konvolutten.
Laget en åpning og lås med å stanse ut to sirkler, og festes sammen med litt hyssing.
Baksiden har så vakkert motiv i seg selv, så den fikk stort sett lov å være sånn :)
*
Siden jeg hastet med å ta bilder, før kortet ble hentet, glemte jeg helt tag'en inni kortet, med tekster fra Tim Holtz, og skrivefelt på den ene siden ;))
*
..og slik så mitt hobbyrom etter jeg har vært der og brukt mine kreative evner ..LOL :D
*
Det er lenge siden jeg ble m på utfordringer, men disse fristet å være med på :)
*
alsways something creative - Kinder
We Love 2 Create 2W, E1, SIO - #9 - Anything Creative / Mixed Media Goes (wee
Creatalicious Challenges Embossing Wet or Dry
NordsaltenHobbyklubb #116: monokromatisk
Card and Scrap utf #96 Lag et gutt/herrekort.
- Scribble and Scrap Blog & Challenge: Challenge #43 - Always Anything Goes
Simon Says Stamp Blog Anything Goes
ABC Challenge - Challenge 5/1/15 - I is for Inspire (Love all stuff from tim H.)
- Creative Moments: Challenge 67 - Anything Goes
- 4 Crafty Chicks: Challenge #244 - Anything Goes
The Cutie Pie Challenge Blog: Challenge # 86 - All About The Boys
takk for besøket, og velkommen igjen
Ellen
