Viser innlegg med etiketten Kort. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Kort. Vis alle innlegg

tirsdag 8. januar 2013

DT CMN..Vinterkort... med Bildmålarna



Hei, og Godt Nytt År.
Håper dere alle har fått en flott start på det nye året, og funnet tilbake til hobbybenken!;)
Da er det tid for årets første utfordring hos Copic Marker Norge, og vi starter med tema "Vinterkort".
*
Jeg har laget et vinterkort, med motiver og papirer fra BM-(Äpplekorg,Mimosa papparkaka , Mimosa fågel, og Cafe, og og (selvf.;) fargelagt med Copics.




Jeg har brukt flere motiv, klippet ut, og satt de sammen med "en skog" av diecut fra Tim Holtz, La La Land og rammen rundt er fra Spellbinders:)



Det ble et staffelikort, med tekst fra NSS
"Let the magic of Winter 

Inspire you in

your heart and soul"..
noe i den duren!;))


Brukt litt snowmaker og glitter-Stickles Star Dust, og festet det meste med 3d puter.
På vinduene til bakeriet har jeg lagt et lag med Glossy Accent.




Her synes den glossy accent effekten på vinduet litt bedre.

Fargene jag har brukt er:
Hud: E21, E11, E00, E000, E93
Hår: E49, E27, E25, E23, E50
Blått: B97, B95, B34, B32, B00
Rødt: E19,R27, R24, R22-Skygger YG67
Brunt:: E49, E47, E43, E42, E40
Grått: W4, W3, W2, W00
Grønt: YG67, YG63, YG61, YG03
*
Jeg deltar i disse utfordringene:
Artistic Inspirations - Add a Bit of Sparkle/Anything Goes
Art impressions 93: let it snow
Gingerloft: Christmas or winter
Card mania 11: winter wonderland
Blogger challenge: celebrate (still celebrating Christmas!)
Jingle belles: new crafting goodies
Crafty sentiments: sparkle and shine
Simon says: new something
Craft a Scene - Snowy Cottage Scene
Pixie dust studio: it's all new to me
LiaStampz 32: something new (stamps)
Totally papercrafts 148: something new
Dare to be sassy 158: something old and something new
Cupcake Craft -(deadline Jan 14) January Blues
Crafts And Me - Winter Wonderland 
Artistic Inspirations - Add a Bit of Sparkle/Anything Goes
Bunny Zoe's Crafts - ends 13th January) Celebration
Craft My Life - anything but card/layouts - every time "Show what can you create" 
Crafty Cardmakers - Create a Fairytale Scene
Love to Create - Winter Wonderland
Whoopsi Daisy: die cut and punches
Pike's Playground - 2W - (1st week) Wintery Thank You
Inky impressions 91: anything goes
QKR stampede 20: anything goes
Wags n whiskers 94: anything goes
Without Words - - Baby It's Cold Outside
Creative Card Crew - 2W - #27 Snow & Ice 
Elke Kaart Een Feestje  #149 " use ANY cute/image stamp your card
Going Grey With Scrap-Creations - 2W, 2E -  Something New
Our Daily Bread Designs Challenge W,1E, SIO -Something Old & Something New
Tuesday Throwdown -W- #129 Shiny & New
Try It On Tuesday - C5, 2nd & 4th weeks -  New Stash 
Amusing Challenges - 2E, No Digi - Glitter 
*
'Ta gjerne turen innom CMN-bloggen, så finner du masse flott inspirasjon fra de andre jentene i DT♥!:)
Ønsker dere en flott vinterdag!:)
Klem, Ellen

torsdag 17. mai 2012

"en skål for dere to"♥

Gratulerer med dagen!:)
Håper dere alle har hatt en koselig feiring av nasjonaldagen vår, regnvær eller sol!:)
Her har dagen vært rolig og i heimen!:) Det har regnet i bøtter og spann, dessverre for alle de festkledde og spente barna i barnetoget! Men, solen kom etterhvert da, heldigvis!:)
Jeg laget for en stund siden et bryllupskort, med papirer fra Pion Design- Minnenas Ateljé-Ros, Rosenhav, Små blad  Rosa ornamentBårder og Klippark, herlig motiv fra Bildmålarna,-"Bli min engel" stempler fra Kort og Godt, bånd og blomster fra WOC!


Motivet heter "Bli min engel", og jeg har brukt skisse, laget av Marianne hos Pion Design.


Bak motivet er det en tag, med tekst fra Kort og Godt!:)

"Hjerteblad" dies, fra Magnolia, og sommerfuglene er klippet ut fra Klipparket til Pion Design!:)

På innsiden har jeg stanset ut Doily Lace dies fra Cheery Lynn.

Nok en skjult tag, med plass til personlig hilsen!:)

Alle kanter er sydd med symaskin.

Baksiden med tekst fra NSS.




Ønsker dere en fortsatt koselig feiring av nasjonaldagen vår<3!:)
*
Klem, Ellen

"en skål for dere to"♥

Gratulerer med dagen!:)
Håper dere alle har hatt en koselig feiring av nasjonaldagen vår, regnvær eller sol!:)
Her har dagen vært rolig og i heimen!:) Det har regnet i bøtter og spann, dessverre for alle de festkledde og spente barna i barnetoget! Men, solen kom etterhvert da, heldigvis!:)
Jeg laget for en stund siden et bryllupskort, med papirer fra Pion Design- Minnenas Ateljé-Ros, Rosenhav, Små blad  Rosa ornamentBårder og Klippark, herlig motiv fra Bildmålarna,-"Bli min engel" stempler fra Kort og Godt, bånd og blomster fra WOC!


Motivet heter "Bli min engel", og jeg har brukt skisse, laget av Marianne hos Pion Design.


Bak motivet er det en tag, med tekst fra Kort og Godt!:)

"Hjerteblad" dies, fra Magnolia, og sommerfuglene er klippet ut fra Klipparket til Pion Design!:)

På innsiden har jeg stanset ut Doily Lace dies fra Cheery Lynn.

Nok en skjult tag, med plass til personlig hilsen!:)

Alle kanter er sydd med symaskin.

Baksiden med tekst fra NSS.




Ønsker dere en fortsatt koselig feiring av nasjonaldagen vår<3!:)
*
Jeg deltar på disse utfordringene:
Pion Design - Skisse
Bildmalarna Challenge -  Lots of Layers
Crafts and Me -  pearls and lace
7 Kids College Fund - purple 
(Pattern paper, Coloured image, punches/die cuts)
OLLCB #105 - Ribbon or twine (or both)
Anonyme Scrappere - Blomster og blonder
CES Challenge Blog #85 - Anything goes
Crafts and Me #83 - Punches and die cuts
Creative Craft Challenges - Anything goes
DYSU Challenge Blog #71 - Use a flower
Fussy and Fancy Friday #62 - Butterflies, ribbon & punches
Stamptacular Sunday #163 - Butterfly kisses
Sunday with Crissy #29 - Things with wings
Klem, Ellen

lørdag 5. mai 2012

En gavepose med tilhørende konfirmasjons-kort til jente!:)

Hei:)
Det er konfirmant tid i disse dager, og jeg har laget en gavepose, med tilhørende kort for personlig hilsen, og evt. en pengegave!:)
Jeg har brukt en hvit pose, med hanker, og kledd den med nydelige papir og pynt!:)
Posen og kortet er laget i de vakre papirene fra Pion Design, fra serien Till Mor-Morsdagsros - Blombukett - Bårder -, og Klippark<3!
Alle paneler er sydd med maskin.
Blomstene er fra WOC, bortsett fra de store rosa, som er fra Prima.
Den lekre dies/bladene som stikker ut i hjørnet øverst, er en dies fra Memory Box-Madera corner (elsker de dies'ene<3).
Det er ikke så mange butikker som har disse nydelige dies'ene, men Hobbyhagen har dem!:)


 Tag'en, til å skrive personlig hilsen, er skjult bak det ene panelet, og der har jeg festet en liten "blondehank":)

 Jeg har brukt 2 forskjellige sømmer, masse blonder og punchede kanter. Her har jeg brukt Martha Stewart-Doily Lace -og Eyelet lace.
Bokstavene er noen stickers jeg har hatt liggende.
Baksiden ble ganske enkel, for papirene er jo mer enn nok pynt i seg selv:) En vakkert tekst fra Kort og Godt, og et lite sølvhjerte:)
 
Kortet, som er oppi posen, er festet med en "klype", fra Tim Holtz.


Ikke så veldig masse pynt på kortet heller, men har sydd den lekre"rose-borden" på Bazill natural, teksten er fra Kort og Godt, blomster, doily lace fra WOC, blad dies fra Magnolia, og den nydelige blonden kjøpte jeg hos Hobbyhagen (som alt annet her;D)-

Denne teksten, fra Stempelglede, tror jeg må være mitt mest brukte tekststempel:) Også her har jeg sydd rundt alle kanter, og påført litt glitterlim-Platinum.


Laget en maken "remse" av "border", med 2 plasser til sedler (har 3d puter i mellom), eller om man vil ha en skrive-tag i den ene "lommen":)



Her er settet samlet, og jeg er så glad at jeg fikk frem alle disse nydelige papirene, og håper konfirmanten blir fornøyd med dette..og gaven oppi, hehe!:)
*
Jeg deltar i disse utfordringene:
*
Senere i kveld vil jeg trekke en vinner av min Candy!:)

Takk for at du fulgte med helt hit!:)
Ønsker dere alle en  koselig helg, og 
take good care!

Klem, Ellen

torsdag 29. mars 2012

Happy Birthday, Preben-4 year♥!:)

Hiipp Huura for Preben-gutten♥!:)
Her kommer et kort jeg laget til en liten-stoor gutt, som fylte 4 år i mars♥. Fikk såvidt begynt på dette kortet siste dagen vi hadde på det herlige butikktreffet hos Hobby-Hagen.

Det ble et cowboykort, med cowboy-motiv fra Tim Holtz, og som jeg har maskert sammen med saloon stempelet. 
Papirene er "gamle", fra Maja Design, men passet bra til dette kortet, synes jeg;)
Cowboyhatten og stjernene er farget med litt Dabber-Espresso, for å ikke være såå blanke og skinnende;)
Kortene kjøpte jeg også hos Hobby-Hagen, og de er svertet med Distress.
 Her står de for "Preben, 4år;D)

Stemplet "Wild West" på gråpapir som er krøllet, og svertet med Distress ink-vintage Photo


Svertet over motivet med Distress Stain-Vintage Photo og sprayet med litt Glimmermist.


 Metallplaten "You know in your heart you are loved" er nytt fra Tim Holtz.


Tekst fra "Norsk Stempelblad"


Enkel bakside, med klokkeramme fra Hobby-Hagen;)



Ellers er alle kanter sydd med symaskinen.:)

Håper dagen deres blir fylt med masse deilig sol og koselige minner♥!
Klem, Ellen

søndag 8. januar 2012

DT Sketchy Colors #99, årets første utfordring fra oss:)

Hei på dere, og Godt Nytt År♥!
Håper dere har hatt en fredelig og koselig jul-og nyttårs feiring!:)
Nå er vi over i 2012, og en ny utfordring fra Sketchy Colors#99 er klar til dere!:)
Dette blir årets første, og vi har da en ny sponsor, og det er de som har såå mange lekre og nydelige stempler,
Bildmålarna♥!!:)
Nå har de også kommet med papir , og nye stempel motiver (kommer i midten av januar)..og de er bare såå lekre...sukk♥!!
Om du vil sniktitte på noen av dem, så har DT vært såå utrolig heldige å bli sponset, så ta turen over i Sketchy Colors bloggen, så får du se!!:)
Jeg hadde gjort ferdig kortet mitt tidligere, så her kommer kort med Bildmålarna snaart♥:)
Her er det bare å hive seg med, så har du en stor sjans til å få kloa i noen av dem!!
Men, nå er det slutt på tradisjonelle julefarger, og vi ønsker å se prosjekte ditt i den vakre kombinasjonen- lilla og grått!
*
Jeg har laget et kort, stanset ut i mine nye dies,Grand labels four ,som jeg fikk til jul!:)
De vakre papirene er fra Pion Design, og er fra serien Minnenas atelje-Ros og rosnehav. (klart å få kloa i noen rester, så jeg har en stund;D)
Denne herlige malerjenta er fra Mo Manning, og heter Painter Meg!
Jeg har fargelagt henne med Copics.


Blomstene  og sommerfuglen er fra WOC, blad dies fra Magnolia.

Hun er bare såå herlig denne lille jenta her♥!:) Har malt litt malingssøl ned på foten/bakken!:)


Innsiden med tekst fra Et Trykk.Norsk Stempelblad, og litt "splæsh" fra Stempelglede:)
Papirer på innsiden-Minnenas atelje-Ros.


Alle kanter er distresset med Vintage photo, og påført Sickles-Tiara.



Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E21, E00, E11, E000, E0000,
Hår: E27, 29, 50
T-shirt, støvler og malingspann: C5, C3,C1,C00
Bukse: RV14, RV13, RV11, RV000
Skygge rundt motivet: W3,W2,W00

Jeg blir med i følgende utfordringer:
Incy Wincy Designs challenge - Anything goes
Paper Creations Ink challenge - Diecuts and/or punches
Make it Monday anything goes
Inspire Me Fridays anything goes
.passionatelyartistic. anything goes

Robyn`s Fetish anything goes
Sentimental Sundays anything goes
Heart Song Inspirations anything goes
Truly Madly Crafty Challenges anything goes
Simon Says stamp and show - Something old and something new
Stamp n Doodles challenge - Anything goes
Jellypark Challenges - Something old & something new  (new grand dies, image, old paper, stæsh)
Aud Sentiments Challenge Blog - Sentiment + use your scraps
Shelly's Images - Out with the old & In with the new  (new grand dies and image)
Card Makin' Mamas - New stuff (Grand dies label four, image)
Digi Stamps 4 Joy - Something old & something new (old DP, flowers, and new Grand label four, image)
Stamps R Us challenge - What did you get for christmas/Anything goes (Dies♥)
Ladybug Crafts Ink TLT challenge - Anything goes with your new stash!
Top Tip Tuesday challenge - Anything goes
City Crafter challenge - Save the date
Bearly Mine challenge - Anything goes
*
Bli med på denne utfordringen, og vær med trekningen om å vinne de helt nye motivene fra Bildmålarna♥!:)
Ønsker dere en superduper  Søndag!:)
Klem, Ellen