onsdag 25. august 2010

Enda et julekort!:)


Laget et julekort av bestemora til Tilda!:) Hun er såå snill, og god gammel dame. Holder på juletradisjonene, baker pepperkaker og det som skal til:)


Malt med distress *Ink. Papirer fra Inkido. bomster fra Kort og Godt, tag med "god Jul" er fra KH, og snøstjernene fra M.S punchen.

Fått tatt på masse Sticles, Star Dust, og bling på Spellbinders dies'ene. Granabar fra EK punch...skikkelig julefarger:)

Som alltid, samme layout inni, som foran og bak:).

Nå er jeg inni en periode hvor jeg skal bruke det jeg har, både av stempler og ark../neeesten da!;D), derfor blir det litt juel kort nå, og det at jeg har endel jeg skal ha ferdig:).

Klem,Ellen:)

bunny Zoe-vintage
Creative Inspiration-Christimas in august
Sew Many-Christimas in august
WOC-Let it sparcle

12 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Et nydelig julekort!
Granbar, snøkrystaller, motiv og farger helt perfekt til jul!!
Ha en fin dag! Klem Laila.

-Sanna- sa...

Koselig julekort.
Herlig stempel, en blir jo nesten i julestemning.

-Sanna- sa...

PS...
Ta deg en tur i bloggen min og bli med på candyen min.

Guro sa...

For et nydelig julekort!!! Varm og godt stemning i det syntes jeg.
Herlige farger. Jeg er så imponert over alle dere som får laget alle disse julekortene allerede, kommer nok til å merkes i desember :-)
Ha en herlig dag!
Klem Guro

~Jeri~ sa...

How beautiful!! Love the inside and out of your card. Amazing detail and work!

Thank you for joining us this week at Sew Many Challenges!

annes paperfun sa...

Ååå så koselig julekort med skikkelig julestemning :o))
Klem Anne

Sue sa...

Hi Ellen
fabulous card, luv the image, beautiful colouring, gorgeous papers & embelies,thank you for joining us at The Creative Cottage this week, hope to see you next time, sue,x

Pia sa...

woooow såååå sødt motiv, nydeligt kort

Mim... sa...

Men så fint, vilket härligt julkort!!

Cor* sa...

Oh this is so beautiful. The colors. Your coloring. The DP, the flowers everything. And the inside is gorgeous too. Grandmother Tilda? I've never heard of this one!!!! So cute. Thanks for joining in at Creative Inspirations for our Christmas Challenge.

kim.mom sa...

STUNNING!!! Love all the details! TFS with us at SMC!

Jeanette (Forest Ranger) sa...

Very pretty!

Thank you for participating in Sew Many Challenges this week!