onsdag 25. august 2010

..og et julekort til i samme slengen:)

Da har jeg endelig fått jule-stemplene min fra LOTV, og jeg bare elsker dem!:) De er så vakre og herlige, alle sammen.

Denne piken minner meg om "piken med fyrstikkene". Har brukt papir jeg kjøpte i vinter, da jeg kjøpte mine første ark. De er fra Maja Design. tulipaner fra Magnolia, og ellers er blomstene fra WOC. Det meste har fått noe glitter på seg..og glitrer som snøkrystaller:)




Stanset ut på Spellbinders,. Stempel fra Stempelgede, snøstjerner fra M.S punch. Grener fra Ek punch. Swirlen er fra en Magnolia dies, og perlene fra Inkido. Den vakre og sarte jenta er fargelagt med Distress Ink.


Ble et staffeli-kort.IGJEN!!:) De er så enkle å lage og så dekorative.

I kveld var det stearinlys-og peisvarme vær her! Koselig, men..får holde på sommeren litt til, synes jeg:)
Ha en koselig kveld alle sammen, og tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer! De gleder, inspirerer og varmer masse:)
Ellen:)

3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert julekort Ellen!!! Nydelig layout, farger, motiv, pynt og tekst!! Likte absolutt alt sammen....falt pladask:-)
Rett og slett et lekkert easel-kort!!!
Klem Laila.

Kari sa...

Åhh så nydelig. Elsker staffelikort jeg også og så vakre farger sammen. Dette stempeltrykket var bare nydelig altså, skjønner godt at du falt for det. Og så fint å bruke en blomst til å holde kortet oppe!

Ha en flott dag!
Klem Kari

Ida sa...

hei1
så lekkert! Nydelig motiv. Selv om piken med svovelstikkene får meg til å gråte...:)
Ida