fredag 10. desember 2010

Loving wishes..og "kjære Julenisse"..:))

Laget et vintage preget kort, med denne søte jenta her:) Arkene er fra Vibeke Spigseth, og jeg har svertet alle kanter med vintage Photo. Brukt blomster fra inkido, og WOC. Brukt litt av en gammel gammelbokside, som var såå sprø at jeg måtte lakke den med Crackle Paint!:)) Malt litt Gesso på bølgepappen under også.

Denne gangen ble det et staffelikort!:)) Den søte lille englen (stemplet nederst) er fra KH. Satt en tag' under motivet, som er festet på 3d puter.
Julehilsen på tag'en er fra den nye Vintage-plata til Stempelglede, og resten av stemplene er fra inkido.

Laget en lukke mekansime med magnetlås, slik at skrivefeltet ble dobbelt, og kan åpnes. "Loving wishes" er fra Magnolia.

Ha en strålende dag alle sammen!:)
Scrappeklemmer, Ellen:)

3 kommentarer:

Karin M. sa...

Die Karte ist wunderschööööön....
LG:Karin

❤ Kaia sa...

Lekkert Ellen.
Smart med Magneter og dobbelt skrivefelt.
Ha ei super helg.
Klem fra Kaia

Hilde sa...

Hei Ellen og takk for kommentar!
Når jeg stempler med Vintage Christmas motivene bruker jeg Glossy papir, som det står i "bruksanvisningen" til Gunhild. Og samme blekk som hun anbefaler. Det jeg ellers har vært nøye med er å vaske stemplene med stempelrens mellom HVER gang eg stempler motivet. Merket meg store forskjeller hvis jeg ikke vasket mellom hver gang.

Lykke til videre!