lørdag 17. april 2010

Bursdagkort. Utfordringskort til Stampavie, Butterflies


Endelig har jeg fått lyst og ikke minst tid til å komme igang igjen!:) Kost meg disse dager med å lage noe kort til meg, og noe for bestilling.
Fikk tak i  en av de nyeste punchene til Martha Stewart, og den var nyyydelig. Jeg elsker sommerfugler, så den var midt i blinken.:)

Pynten jeg har brukt er, liten sommerfuglpunch og  sommerfugl med hjørnepunch fra MS. Bladpunch fra EK, blomster fra Prima, Gratulasjons stempel fra Inkido, Og Stempel inni fra Papir i Hjertet sin egen stempelkolleskjon.
Kan ikke være kar om hvor papiret kommer ifra, selv om jeg har brukt det noen ganger:)).
alle tingene jeg har brukt, fåes kjøpt på Papir i Hjertet:). bildet har jeg funnet på nettet, hos shabby chic papirskatter (tusen takk for at du deler så mange fine bilder med oss;)

Dette kortet går til Stampavies, Butterflies utfordring..håper jeg:)


Takk for alle koselige tilbakemeldiger og hyggelige kommentarer jeg fikk, da jeg som heelt ukjent i bloggverden kastet meg ut her med mine kort!
Ønsker alle en kjempekoselig kveld.:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig nydelig kort Ellen!

Gry-Beate sa...

Dette var et nydelig kort!! Kjempe flott dekorert!!

;0)Gry-Beate

Gry-Heidi sa...

Så vakkert !! Nydelig med sommerfugl ramma rundt og knallfine farger og motiv !

Klem :o)