mandag 26. april 2010

Konfirmasjonskort.Sukkersott/utfordring

Da ble det et konfirmasjonskort til:) Og med denne pynt/ramme fra Spellbinders, så sender jeg det til Sukkersøtt sin utfordring.
Folka som øsnket seg et slikt kort, ville ha det så lyst som mulig, med evt perler på!

Motivet har jeg igjen funnet på nettet, hos Shabby chic papirskatter.
Håper de blir fornøyd med dette, for det ble jeg:) Gratulerer stempelet kommer fra en liten plate jeg har..uten navn:)

Et nærbilde av blomstene fra Prima, perletråden og et raust dekke med glimmermist Pearl!:)
Rammen har jeg laget ut av flere dies, fra Spellbinders, og har satt den på 3d-puter.


Kortet inni. De øsnket seg et stort sted å kunne skrive, så da gjorde jeg det slik. Laget et criss cross kort inni, hvor de kan legge penger .
Stempelet er fra Inkido, båndet er kjøpt hos en sybutikk, papirene fra Inkido og perlene fra Kort og Godt. Dies fra Spellbinders og tørremosset et hvitt stykke bazill bak rammen, med QuicKutz.
Surret den lille rosebuketten sammen med med krem-perletråd, kjøpt hos Kreativ Hobby.


Skrivefeltet burde holde (håper jeg;D) for noen velvalgte ord til konfirmanten!:) Hjørneswirl fra Stempelglede, og Gratulerer fra Inkido.


Pengelommen.


Et lite utdrag fra kortet!:).
Så da takker jeg for meg for denne gang, og ønsker alle en riktig flott og koselig dag, med masse positive inntrykk!:) Og igjen må jeg få takk for ALLE de kjeeempekoselige tilbakemeldingene jeg har fått her! Det er helt fantastisk, synes jeg. Herlige er dere:)

Klem,Ellen

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vakkert, Ellen!♥

Pinklady 68 sa...

Wow, utrolig nyyydelig kort! Vakkert pyntet og flott oppsett! Spellbinders diesen blir så fin effekt bak det søte bildet sammen med blomstene:-) Ble virkelig lekkert både inni og utenpå:-) Smart med criss cross på innsiden til pengelomme. Du er så flink!

Takk for inspirasjon!
Ha en fin mandag! Klem Laila.

Trine sa...

Helt nyyydelig:)

Aud Kirsten sa...

Ååå, dette var jo bare så elegant og flott!
Ønsker deg en fin dag!
Klem:)

❤ Kaia sa...

Dette var virkelig vakkert.....
Helt nydelig, både utenpå og inni...
Crisscross lomma til å legge penger inni var jo genial....
Klem fra Kaia

Therese sa...

Åh, så vakkert. Den spellbinder ramma er fantastisk flott. Nydelig fra første til siste side. :)

-Sanna- sa...

Dette var utrolig nydelig.
Litt av en gave å få, tenker det gjør lykke.....

Pia sa...

WOW WOW fantastisk smukt kort med sååååå søde detaljer. Tusind tak fo at du deltager.
knus Pia

Iren sa...

Så lekkert kort !!!

Klem