torsdag 27. mai 2010

Bursdagkort på bestilling.

Da ble det et nytt kort i full fart:) Fikk bestilling på et jubilantkort, fra en datter til en mamma!:) Hun ville gjerne bruke et bilde hun hadde som motiv, men jeg synes det var synd å ødelegge orginalen, så jeg kopierte, laget det i sepia og printet det ut:).
SÅ..Er det noen av dere som har stempelet av det søte brudeparet fra LOTV, som jeg få kjøpe noen trykk av? Jeg har bestilt det, men tror ikke jeg rekker å få det..før jeg skal levere et bryllupskort! Og jeg har så lyst til å bruke det. Forelsket meg helt idet:))
Visst er det et herlig motiv!:)

Det ble et staffelikort..igjen! De gjør litt ut av seg synes jeg. Skrivefeltet er åpent, og jeg har kun satt et lite gratulasjons-stempel fra inkido på. Festet det med 3d puter og et lite hjerte i midten:)

Motivet er skåret ut med Spellbinders, oval og skallop. Festet begge på 3d puter.
Blomstene er fra Proma og WOC, mønsterarket fra Webster, metallpynt fra Kuttut, perler fra Kort og Godt, og alt er sprayet med Glimmermist Pearl tilslutt!:)
De ville ha mest mulig til å skrive sin egen personlige hilsen på, og bare et lite gratulasjonstempel..og det har de fått:)).
MEN..ser noen at jeg har klart å få til en myk ramme rundt bildene??:)). TUSEN takk til Kristine, som har lagt ut den flotte tutorialen!
 Klarte ikke grungerammen ennå, men synes vel at det er vel så fint med bare denne myke:)

Tusen hjertelig takk, til alle dere skjønne bloggmennesker, for alle de kjempekoselige og varmende kommentarene dere legger igjen hos meg! Setter så pris på det, og prøver å få lagt igjen spor etter meg selv der jeg ferdes:).
Ha en god og fredelig ettermiddag/kveld:).
Klem,ellen

Sketchy Colors- Earth Color
A Spoon Full of Sugar- Challenge 105# Celebration

18 kommentarer:

Mim... sa...

Oohh!! sedan blev jag helt tyst, ett så tjusigt kort!!

Anne Bente sa...

åh............ noget såååå smuk, lækre detaljer

100000 tak for at du deltager på Vintage udfordring.

-Sanna- sa...

Åhhhhhh, dette var lekkert.
Skjønne farger og herlige detaljer.
Mønsterpapiret var innmari stilig...
Og du har jammen greid å duse ned bildene fint....

Pinklady 68 sa...

Lekkert easel-kort med masse herlige blomster! Nydelige mønster ark du har brukt! Så flott bildet ble også:-) Ble sikkert en fornøyd mottaker:-)

Klem Laila.

Wenche sa...

Nydelig kort, Ellen. Og bare sånn i en fei også :-), utrolig!!
Lekkert med alle blomstene.

Klem Wenche :0)

Trine Pedersen sa...

Så vakkert det var med blonder og perler rundt det nydelige bildet. Papir og farger passet helt perfekt. Dette blir virkelig en hjertevarm gave fra en datter til en mamma. :)

Klem, Trine :)

Anne H. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne H. sa...

Så nydelig kort du har laget! Nydelig med blonden og flott pyntet med blomster!
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min - klemm.
Jeg har sendt deg en mail.
Anne :)

Linda S. L sa...

åååå dette va helt fantstisk herlige kort! nyyydelige detaljer og så utrooolig søtt bilde da :) tusen takk for at du deltar hos vintage udfordring!
klemmm fra Linda

Therese sa...

Vakkert. Så nydelig med perlene og blonden. blomstene er virkelig nydelig dandert. :)

Mette sa...

Nyyydelig kort!!! Så flott pyntet og mange herlige detaljer!! Stilig å bruke blonden på den måten du har gjort!Disse mønsterarkene fra Webster er mine klare favoritt.
Tusen takk for at du deltar på Vintage utfordring!
God helg:-)
Klem

tone sa...

Dette var jo helt nydelig!
Nydelig pyntet med masse blomster.
Flotte kartonger du hadde brukt.
Klem Tone

Janniche Drivdal Eriksen sa...

så mye lekkert du lager!
la meg til som følger
klem janniche

Marianne sa...

Så bra at du bevarte orginalbildet!
Kortet ble aldeles nydelig, og faller garantert i smak der det havner.
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til!
Klem, Marianne:)

Benita sa...

Super flot kort! Jeg er også ret vild med staffelikort. De ser så godt ud!

Ingrid sa...

What a lovely card you entered for our challenge! So romantic...
Thanks for joining the fun at A Spoon Full of Sugar.
Hugs Ingrid

Dorthe/Dob sa...

Wauw, hvor er det smukt.
Der er mange smukke detaljer.
Tak for deltagelsen i vintageudfordringen

Filharmonica sa...

Gjennomført nydelig :-) Takk for at du deltar på vintageutfordringen!