torsdag 27. januar 2011

Hjerteboden's Julebidrag nr 3:)

Her går det litt i Jul om dagen, og jeg har gjort klart bidrag nr 3, til Hjerteboden's Juleblogg. Da var Januar over, og 3 Julekort/hilsner ferdig laget..yeees!:)

Den vakre Julekurven har jeg laget etter Randi's flotte mal! Hun er jo et oppkomme av flotte tutorialer den dyktige dama!:)

Her har det pluuuutselig kommet noe julesnadder oppi kurven gitt, men jeg kan fortelle at akkurat NÅ er den tom igjen!!:)) Godt var det..mmm:).
De nydelige papirene er fra 3ndy's vakre julepapir-serie "Hilsen Gudrun", blomstene fra WOC, og den skjønne lille bjella er fra Ebay!:)

Ser litt "teit" ut med stempel som sier "God Jul" nå når vi er såå glad for at det går mot vår, tulipanspiring, og fuglekvitter, men det er jaggu meg kjekt å ha noe klart, når jula "detter brått" over meg igjen..for det gjorde den sist gang kan jeg love dere,hehe.

Nå pakker jeg koffert og sekk, klar for et treff laaangt oppi dalom, med de skjønneste og flinkeste kort- jentene jeg vet om:)
Puuuh, dette er mitt første treff, og derfor første pakking av papir, stæsh..osv, og jeg må si jeg sliter med å sortere ut noe:)).
Så utifra denne XXL-kofferten så ser det ut til at jeg drar til Lillehammer for å starte butikk, hehe.

Ønsker dere all en kjempekoselig helg!
Klem, Ellen

5 kommentarer:

Marianne H sa...

Den er superlekker! Får litt sånn rødhettestemning.
Ha en fin helg :-D

-Sanna- sa...

Kjempeflott. Flott papir du har brukt.
Du er flink. Ha det fint på treff. Blir sikkert morsomt og idégivende....

Jorill sa...

Denne var kjempelekker. Kos deg på treff, blir nok himla gøy :0))

Patty O'Malley sa...

Love this basket!

Lene Aase sa...

Rålekker kurv, nydelig pyntet og nydelig mønsterark!
Håper du har hatt det kjekt på treff:)
Klemmer fra Lene:)