tirsdag 27. desember 2011

..Og en tag nærmere den siste av 12 tags for Christmas!;)

Da har jeg fått laget nok en tag,fra Tim Holtz' 12 tags of christmas, og dette er nr 7.
Jeg har jo lovet meg selv at jeg skal lage ALLE sammen, selv om jeg kommer til å bruke litt tid, og forandre litt på noen!;))

Denne likte jeg veldig godt, og jeg hadde nesten alt han har brukt, og det jeg ikke hadde, der har jeg funnet en fin erstatning, synes jeg!:)
HER kan dere se Tim Holtz' sin tutorial og Tag 7!

Effekten av Frayed Burlap er såå utrolig lekker, og gir et flott vintage preg♥
Blonden nederst skulle ikke være der, etter T.H sin tutorial, men jeg liker så godt det søte, sammen med det litt mer røffe vintage looken!:)



Jule stempelet, fra Tim H. er embosset med Distress embossing-Walnut Stain, på Kraft..LOVE it♥!:)
Bladene er farget med Dabber, Distress ink, og litt Perfect Pearls-Gold., og tilslutt har jeg hatt på Dabber-Snow Cap og Rock Candy.



Siden jeg ikke hadde denne "løv-diesen", fra T.h, så punchet jeg ut bladene med en Martha Stewart punch, som endelig kom til nytte, hihi.
"Seam ribbon" er farget med Distress ink-Antique Linen.
Sølvglitter-"vintage tinsel" er fra Melissa Frances.

Ja, som dere ser så er det enn å Jul i bloggen min, hihi, men jeg må si jeg gleder meg til å lage noe annet snart nå!;))
Deltar i denne utfordringen:
Our Creative Corner-Home for Christmas (Lot of Christmas flowers)

Ønsker dere fortsatt en "magisk" og fredfull høytid♥!
Juleklem, Ellen

2 kommentarer:

Hlora sa...

It is adorable! Love it!!!!

Aquarell sa...

Så utrolig flott tag! :)