onsdag 30. mai 2012

Prøvd meg på en tag med bruk av Dyusions spray og Tim Holtz-teknikker!;))

Jaja, den som prøver, og feiler, lærer heller ikke noe!;))
Jeg synes faktisk det er blitt mer og mer gøy, og spraye, kline og grise litt, samt jeg elsker alle tingene fra Tim Holz♥..så da ble det en solskinn tag, siden jeg vill bruke noen gule farger:)
Sprayet først tag'en med vann, sprayet med Dylusion sprayer, brukte så en stensil (har jo bare 2;D), og sprayet vann på stensilen, derav de grønne tallene;) 
Mannen med paraply stemplet jeg først med Espresso ink, kuttet ut en med diesen, og malte den med svart Dabber.
*
Ellers har jeg brukt endel Tim Holtz-ideologi saker♥
Seambåndene er farget med Distress Stain.




Denne teksten, fra-Art Impression passet så fint til både mottaker og disen, synes jeg!

 Paraplyen stanset jeg ut 2 ganger, siste med folie tape og embosset den med -, og hadde på Dabber-sort, tørket av, og tok på litt forskjellige Alkohol ink, for å PRØVE å få en litt rusten effekt;)) (ser at jeg glemte "håndtaket på paraplyen;)


Festet til slutt tag'en på en tilpasset kraft kartong, for mine tags blir så "lealause", hehe.
Det er så mange flotte teknikker å øve seg på, i den nye boken, og på nettet, men ser selvfølgelit at dette er ikke såå enkelt som det ser ut til!:))
I dag skinner solen igjen, heldigvis, for i går var det rene høststormen her..og det vil vi jo ikke ha nå som det snart er juni♥!:)

Ha en flott solskinnsdag, på alle måter!:)
Klem, Ellen

5 kommentarer:

Marianne H sa...

Denne ble da virkelig helt rå, den paraplyen ble virkelig tøff. Liker taggen kjempegodt.

Guri sa...

Så tøff denne tag`en var. Stilig med den skygge-effekten.

Birgitanita sa...

Dette ble en råtøff tag :) Stilig.

Gro sa...

Det ser så flott ut, og ikke minst morsomt å holde på med.
Idag lå boka i postkassa mi da jeg kom hjem fra jobb. Gleder meg til å få kikket i den, og ikke minst prøve noe av det.

Klem :o)

Kari sa...

Å så stilig! Utrolig kul paraply, kjempekult med embossingen og miksen med dylutions og alkoholblekk!

Håper du har hatt en flott dag!
Klem Kari